Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Min mistanke om missledende guiding står seg med full styrke. De har null troverdighet de som drev dette før Dobbertin kom inn

Jeg synes de forsåvidt har svart bra. Essensielt at vi har et konkurransedyktig produkt nå, og det kommer et bedre mot slutten av året. Markedsandel bli det viktigste å lykkes med framover samens med produktutvikling.

1 Like

hva stemmer dere på punkt 6?

Sorry men følelsen av å ha blitt lurt trill rundt tar litt tid å få bort, og det skal litt til å bli positiv igjen her

Jeg oppfatter at de har en ny kortsiktig finansiering på plass. Konvertible lån ble også nevnt.

stemmer dere for at de kan selge assets ?

Stemmer imot.

jeg også

ja de har en bridge funding. Sikkert Sp1 trondheim. De føler nok på et stort ansvar, de har solgt inn caset til mange i trondheim

Cofounder stemmer imot 6 (håper jeg…)

veldig bra!

hvordan ser du det?

stemmer i mot

1 Like

Tror det basert på spørsmålet de stilte.

Bra. Jeg sendte de en mail for noen dager siden, kanskje derfor haha

De har ikke sagt noe om hvilket flertall som kreves.

er det ikke klare regler for sånt?

Nå fikk de uansett 87 % for…

overraskende

Han Jo Uthus virker som en som ikke tar innover seg noe som helst. Snakker i store termer og det avsluttende ordet var latterlig og typisk han. Under hans ledelse har de svidd av enorme summer og guidet som fulle sjømenn og totalt misledet markedet og investorer. Han skulle hatt sparken og bli kastet som styreleder. Men de beskytter hverandre og utenfra er det umulig å få helt tak på alt sammen

3 Likes