Noen som har fått noe respons på henvendelser til selskapet?
Ingen har fått respons.
Men de har henvendt seg til de største aksjonærene om ny pref aksje emi
On a side note, yes, it definitely looks like Jo Uthus would like to get a position at NOD, based on his noisy activity on LinkedIn. How to try to make yourself relevant, 101.
It might be interesting to see, it will depend on the outcome of several aspects now; CrayoNano (prev CEO+ chairman), Ascenium (CEO), CondAlign (prev Chairman) etc.
I really dont care, I only care about the outcome of the invested years in CrayoNano since 2006-2008.
Snakket med en av de store som avslo ny runde, spørs vel om de ikke kjører selskapet konkurs og plukker opp boet for en slikk og ingenting i ekte Exit-stil. Hadde vært veldig lite overraskende dessverre. Har nå endel aksjer igjen, så håper de ikke driter seg ut fullstendig her og får til noe, men tviler sterkt…
Selskapet prises nå til 5 mill/konk. Er det virkelig realistisk at dette går i dass?
100% realistisk dessverre og husk rundt 45 mill(?) av alle verdier er øremerket de med preferanseaksjer, og de ønsker enda en runde nå med preferanseaksjer for virkelig å tappe selskapet for verdier til de med preferanseaksjer kontra ordinære.
Jeg tror de kommer i mål med emisjonen
Håper det, men det blir på bekostning av alle med ordinære aksjer…
Ja, tenk på oppfinnerne Fimland og Weman
De som sa konkurs for noen måneder siden og ble kraftig motsagt her, ser ut til å få rett, eller å ha hatt rett hele tiden. Verste mareritt noensinne!
Hva får deg til å tro at de klarer det? Interessen er jo NULL. Se ordrebildet!
Preferanseaksjer, slik som sist. Det har ikke noe med ordrebildet på NOTC å gjøre.
Slik jeg ser det så blir enten selskapet solgt og de med pref aksjer får igjen en del av innsatsen eller så går det konk. At det blir noe å hente for ordinære aksjer er ikke særlig trolig, derfor er kursen 0,15
At man godtok preferanseaksjer for å skaffe et par millioner er bare helt håpløst. Nesten så vi fortjener det…
Hvor mye de skal hente nå vet jeg ikke.
Preferanseaksjer eller ordinære aksjer, det er jo i samme selskap, Bingo.
Null interesse.
Det er ikke noe sted du kan se om det er noe interesse for å kjøpe pref aksjer
De går ut til de største nå først. Det er en emisjon
Etter det får alle mulighet
Ser ikke bort fra at jeg går inn med litt
Seriøst? Hvilken planet lever du på?
Et godt råd: Ikke kjøp mer. Nå må du snart lære.
Du har jo sitter og kritisert selskapet, ledelsen og styret og beskyldt dem for svindel, og nå skal du plutselig la deg lure enda en gang?
Man kan ha flere tanker i hodet på en gang. Hvis de klarer å få solgt selskapet eller assets så vil jeg gjerne dekke noe av tapet
Pref aksjer får samme aksjeklasse som sist (forrige pref aksje emi) og blir likt fordelt til alle som eier disse aksjene
Hvis de klarer å hente penger så er det fordi de store også tenker at de ønsker å få tilbake litt av innsatsen til slutt
Jeg er akkurat like forbanna på det som har foregått i selskapet som før, men utelukker ikke at de kan få solgt selskapet/assets
One more position ended, without knowing exactly when it was ended.
However, right now two former employees still keeping the CrayoNano position as “current” despite new position in another company - which is very odd and makes you wonder if its “agreed upon” to reduce the visibility of the reduced employee number. Almost everybody usually figures this out, updating their profiles correctly.
Either way, the Director Customer Operations is obviously not priority, regardless of the company securing financing, or whatever process they might be in. In addition to the ended Sales manager in Asia last month, local sales rep not a priority.