Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Jeg tror han beskytter seg selv ved å ikke ta det innover seg. Han overbeviser seg selv om at det ikke er noe han kunne gjort annerledes og har nok bare JA mennesker rundt seg

En del har nok solgt for å få igjen på skatten neste år

Viktigste for meg er at han skal stå til rette for det han har gjort, å få svare for seg

Kommer ikke til å gi meg der

Dessverre har du nok kanskje helt rett; tankeflukt og ekkokammer, egotripp og la aksjonærene lide og gi f i hvordan det går med både dem og selskapet. Litt av en type i så fall om det stemmer. Jeg vet ikke, har aldri møtt ham. Men inntrykket så langt, og det baserer seg jo på hva vi har opplevd som aksjonærer, er bånn i bøtta.

Forresten noen her som i det hele tatt har hatt kontakt med ham siden siste månedsrapport 15.10? Hva ble da sagt og formidlet, egentlig? Jeg ser liksom ikke at det jobbes mot en løsning. Den midlertidige frem til årsslutt renner jo snart ut. Hva er planen da? Da er vi jo tilbake til de fæle løsningene som ble presentert oss før den midlertidige planen, så som oppløsning av selskapet og salg av eiendelene, salg av patentene o.s.v. og det er merkelig å si det, men emisjon fremstår som himmelrike i forhold, men arbeidet med en slik burde jo vært kommet langt om tidsfristen skal bære og ikke briste.

Hadde vært interessant å vite hva selskapet tenker videre enn lenger til egen nesetipp. Det har da alt å si hva som skjer innen 1 mnd - 1,5 mnd for aksjonærene når alt av verdier og investorkapital står på spill for oss.

Ingen som vet en damn shit dessverre
De gjemmer seg vekk

Jo Uthus driter i Crayonano nå virker det som, han er videre på sin reise han

Jo Uthus har jo lån hos Crayonano, ikke arrester meg på det (men korriger meg gjerne), men mener han kjøpte 260 000 aksjer på nivå rundt kr 14-16.

Han kan jo begynne med å gjøre opp for disse snart?

Kjenner ikke til det, men har lest om det her mener jeg

Ja, da må han forholde seg til det. Hva skjer hvis de går konk da med dette lånet ?

Seriøst? Det visste jeg ikke!

Du har fullstendig rett! Første bud burde være innkreving av den gjelden. Hallo! Er det mulig å ikke eie skam i det hele tatt eller skyldsfølelse?

Fy søren, altså, det er flere måneders drift som kunne vært dekket inn bare der.

Kjenner jeg blir eksplosiv her nå.

Må dobbeltsjekke, men det står i notene fra selskapet.

Og hvis det går konk eller de selger assets så skylder han ikke penger lengre ??

Jeg vet også at han ikke har svart på tlf eller sms over lang lang tid

Han Jo Uthus er ikke sann.
Dette var mye mye verre enn jeg trodde.
Ja slipp journalisten løs og gi ham frie tøyler, så kanskje det blir mer orden og vi også får rettferdig oppgjør og mer penger å rute med igjen når Jo Uthus sin gjeld til selskapet betales og forhåpentligvis vil press fra pressen også tvinge frem de svarene vi ikke selv får.

Situasjonen kan ikke bli verre for oss aksjonærene enn den alt er, mener jeg. Like godt å sette hardt mot hardt og få skviset noe positivt ut av det nå.

Og de fikk haugevis av millioner herfra inn til selskapet. Fordi de trodde på guidingen…

Er det slik at du har kontakt / forbindelse med en journalist, så bruk helgen til å få til noe. Det haster med å sparke det selskapet bak ved at de vet at de følges med flere øyne enn våre, for vi tells hvis ikke.

Skulle gjerne sett noe facts om det lånet @Medvind
Gjerne prioritere det om du kan

…finnes sikkert en her med veldig god innsikt som sammen med deg kan snakke med den journalisten og svare på spørsmål og dele info og detaljer som de fleste av oss andre ikke er like gode på.

Sant, den kontrakten tror jeg er veldig fordelaktig for ham.

Her ser dere hva fundingen var basert på

Er vel ikke uvanlig at CEO låner penger fra selskapet til aksjekjøp. Uthus vil vel heller ikke være tjent (på noen som helst måte) på at aksjenes verdi går i null (med mindre han allerede har solgt alt eller deler av posisjonen sin).