Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Dette blir jo bare bedre og bedre… musestille fra selskapet og 0,15 kr
Jeg er ikke noe ekspert på å hente inn penger, men virker jo lite smart å bare passivt la det gå mot 0

Her er det bare å slukke lyset, orker ikke selge engang. Blir en hyggelig overraskelse når man plutselig får uventede kr tilbake på skatten :sweat_smile:

Forferdelig ende på det som kunne vært et forrykende flott eventyr, men det hele ble skakk-kjørt i stedet for forvaltet godt.

Vi går inn i siste uken i november nå uten noen som helst oppdatering fra selskapet på EN-OG-EN-HALV måned etter disse grusomme børsmeldingene forut for det sendt ut på rekke og rad.

At det går an!

Håper disse folka aldri mer kommer i en tilsvarende stilling med ansvar for noen ting som helst, for verre sort finnes ikke til å drive aksjeselskap.

Lemper ut alt jeg har innen jul. Ingen tvil om den saken. Dette gidder jeg ikke lenger. Dessverre sitter jeg på alt for mange aksjer innkjøpt til en alt for høy pris, rundt regnet 30 kr stykket. Om ikke annet, så ja, fratrekk i skatt. Eneste gjenstående håp. Jeg sier håp, fordi jeg tviler sterkt på at jeg får lempet ut alle aksjene mine selv til ti øre nå, for ingen vil kjøpe og jeg sitter på alt for mange aksjer.

Fra tap på hundrelapper til tusenlapper, så titusener og hundretusener av kroner til millioner. Bare gått èn vei siden jeg kjøpte. Fra 30 kr / aksje til 15 øre / aksje. Jeg har opplevd maken eller hørt om tilsvarende uten en veldig god grunn for det. Her har selskapet helt enkelt bli vanstyrt og pengene rent ut mellom hendene på ledelsen før vi fikk sukk for oss.

Hva har egentlig skjedd?
Det er og blir det store spørsmålet.

Noe kriminelt eller bare rotehuer som har skylden?

Jeg får svettetokter når jeg tenker på hva de aksjene i CrayoNano kostet meg, alle de årene jeg har jobbet hardt for de pengene og alle de gevinstene fra andre aksjer som nå bare har medgått og forsvunnet for alltid etter reinvestering av dem.

Jeg vet at aksjemarkedet kan gå galt og at det er litt gambling, men det får virkelig være måte på hva man skal støte på av toskethet og uteblitt informasjon også!

Hilsen en fortvilet sjel!

1 Like

Ja, har sett det. Utrolig irriterende.

1 Like

Noen som har fått noe respons på henvendelser til selskapet?

Ingen har fått respons.
Men de har henvendt seg til de største aksjonærene om ny pref aksje emi

On a side note, yes, it definitely looks like Jo Uthus would like to get a position at NOD, based on his noisy activity on LinkedIn. How to try to make yourself relevant, 101.

It might be interesting to see, it will depend on the outcome of several aspects now; CrayoNano (prev CEO+ chairman), Ascenium (CEO), CondAlign (prev Chairman) etc.

I really dont care, I only care about the outcome of the invested years in CrayoNano since 2006-2008.

Snakket med en av de store som avslo ny runde, spørs vel om de ikke kjører selskapet konkurs og plukker opp boet for en slikk og ingenting i ekte Exit-stil. Hadde vært veldig lite overraskende dessverre. Har nå endel aksjer igjen, så håper de ikke driter seg ut fullstendig her og får til noe, men tviler sterkt…

Selskapet prises nå til 5 mill/konk. Er det virkelig realistisk at dette går i dass?

100% realistisk dessverre og husk rundt 45 mill(?) av alle verdier er øremerket de med preferanseaksjer, og de ønsker enda en runde nå med preferanseaksjer for virkelig å tappe selskapet for verdier til de med preferanseaksjer kontra ordinære.

Jeg tror de kommer i mål med emisjonen

Håper det, men det blir på bekostning av alle med ordinære aksjer…

Ja, tenk på oppfinnerne Fimland og Weman

De som sa konkurs for noen måneder siden og ble kraftig motsagt her, ser ut til å få rett, eller å ha hatt rett hele tiden. Verste mareritt noensinne!

1 Like

@Midas Går vel ikke konkurs hvis de klarer å hente penger nå?

Hva får deg til å tro at de klarer det? Interessen er jo NULL. Se ordrebildet!

Preferanseaksjer, slik som sist. Det har ikke noe med ordrebildet på NOTC å gjøre.
Slik jeg ser det så blir enten selskapet solgt og de med pref aksjer får igjen en del av innsatsen eller så går det konk. At det blir noe å hente for ordinære aksjer er ikke særlig trolig, derfor er kursen 0,15

At man godtok preferanseaksjer for å skaffe et par millioner er bare helt håpløst. Nesten så vi fortjener det…

Hvor mye de skal hente nå vet jeg ikke.

Preferanseaksjer eller ordinære aksjer, det er jo i samme selskap, Bingo.

Null interesse.