Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Det er ikke noe sted du kan se om det er noe interesse for å kjøpe pref aksjer
De går ut til de største nå først. Det er en emisjon
Etter det får alle mulighet
Ser ikke bort fra at jeg går inn med litt

Seriøst? Hvilken planet lever du på?

Et godt råd: Ikke kjøp mer. Nå må du snart lære.

Du har jo sitter og kritisert selskapet, ledelsen og styret og beskyldt dem for svindel, og nå skal du plutselig la deg lure enda en gang?

Man kan ha flere tanker i hodet på en gang. Hvis de klarer å få solgt selskapet eller assets så vil jeg gjerne dekke noe av tapet
Pref aksjer får samme aksjeklasse som sist (forrige pref aksje emi) og blir likt fordelt til alle som eier disse aksjene
Hvis de klarer å hente penger så er det fordi de store også tenker at de ønsker å få tilbake litt av innsatsen til slutt
Jeg er akkurat like forbanna på det som har foregått i selskapet som før, men utelukker ikke at de kan få solgt selskapet/assets

1 Like

One more position ended, without knowing exactly when it was ended.

However, right now two former employees still keeping the CrayoNano position as “current” despite new position in another company - which is very odd and makes you wonder if its “agreed upon” to reduce the visibility of the reduced employee number. Almost everybody usually figures this out, updating their profiles correctly.

Either way, the Director Customer Operations is obviously not priority, regardless of the company securing financing, or whatever process they might be in. In addition to the ended Sales manager in Asia last month, local sales rep not a priority.

Snart bare CEO igjen, som også er CFO :sweat_smile:

Er ikke bare info om en så ille situasjon så det konkurs har blitt nevnt som èn av flere håpløse løsninger som har uteblitt, men ikke ETT eneste salg på mange mange måneder nå. Forferdelig. Virker som om hele greia er gitt opp og lagt ned.

Var det slik at heller ingen her har lykkes med å få kontakt med selskapet de siste ukene?

De svarer ingen på mail. Kun fokus på å hente nok penger hos de største nå

Kan da umulig kreve flere måneder å snakke sammen med de få som er aktuelle. De fleste trenger nok ikke tenke over det engang for klart å kunne si "nei.

Jeg mistenker at de har fått nei fra alle, eller i hvert fall fra så mange at det ikke er gjennomførbart hva de først tenkte seg.

Så hva jeg tror, i mangel av bedre opplysninger, er at de ser på mulighetene for hva de ellers fikk godkjent fra den ekstraordinære generalforsamlingen å sondere rundt og å gjennomføre, nemlig salg av patenter og eiendeler eller å selge hele selskapet til en konkurrent eller noe.

De la det frem for de største for under en uke siden

hmm… og hva har de så gjort mellom EGF og da, tro? Kastet bort tiden fullstendig?
…og tatt imot lønn.

De skaffet seg et instrument(lån eller hva det var) for å holde seg flytende. Så har de jobbet opp en slags plan så hadde de noe å legge frem nå til de store

Det midlertidige lånet er jo nå evigheter siden.

Det var for å klare seg ut året

Problemet her og i de andre selskapene til NTG er at de ikke bygger opp disse selskapene for langsiktighet men for og pynte grisen for salg med en ekstremt arrogant tilnærming til alt. Nå faller korthusene sammen…

Ja dessverre er det bare de andre casene som
ikke er børsnotert de har fått ok exit ut fra
Mener de gjorde bra deal på MossHydro og ett til
Men disse NOTC casene er et mareritt

1 Like

Condalign er faktisk er storebror med en mcap på ca 8 MNOK vs CNANO på 5 MNOK.
De får fusjonere selskapene og gi oss 0,6 aksjer i Condalign /Cnano :slight_smile:

Fra jeg gikk inn til i dag er det utrolig hva som har skjedd… for ikke å snakke om hva som ikke har skjedd.

Note to self er å la NOTC ligge, og heller fokusere på noterte verdipapirer :slight_smile:

1 Like

Den var 2 mill igår ca

Mye handel idag… Ingen som vil svare meg eller drodle på et evnt salg? 100mill? Da bør vel ordinære aksjer ha en verdi på 1,5,- ca? Det er jo et stykke opp fra dagens kurs…

Mener det var 1,16 mill pref aksjer som skal ha tilbake 3x14 kr ved salg? ca. 48,7’’

Ja, stemmer bra vel, så 37mill ordinære x 1,5,- ca 55mill. Men kommer det en ny runde hvor de sikrer 49mill til ser det veldig skummelt ut for oss med ordinære aksjer. De burde få 100mill om ikke alt bare har vært løgn og bedrag, de betalte vel 50 mill opprinnelig? Er jo ikke rart at folk ikke kjøper ordinære aksjer dessverre… Når du når som helst kan bli overrasket med en ny emisjon hvor alle verdiene dine blir borte… Hadde det bare vært ordinære aksjer i selskapet hadde alt vært annerledes, det er jeg overbevist over.