Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ja jeg leser, men ønsker jo selvfølgelig å faktasjekke informasjonen som kastes ut her. For alt vi vet er dette lånet allerede gjort opp.

Hvis det er der bør det stå under fordringer i Annual report. Noen som sitter på den siste?

Jeg mener jeg leste det i dokumentasjonen fra emisjonen i mai, om noen sitter med den?

Mye er jo fjernet fra files under investor relations.

Så vi får roe litt ned før vi har facts.

Ja, de har fjernet tilgangen til tidligere rapporter
Hva er grunnen til dette ? Aldri sett før
Her er det masse muffens

Ja enig. Mener en her inne hadde lastet ned alle disse. Mulig det var Vincent.

Jo Uthus har fortsatt 232 500 aksjer og er med i den siste oppdaterte listen

We do not know what potential positive processes the company might be in now, so any bad PR could most likely affect such processes. However, here is from the propectus in the repair emission in summer:

4.6 Related party transactions
4.61 Share purchase agreement with Jo Uthus

On 7 May 2020, the Company entered into a share purchase agreement with the former CEO and current chairperson Jo Uthus (the “SPA”). The SPA entitled Jo Uthus to acquire 232,500 shares in the Company for a total consideration of NOK 1,176,450. The consideration was split between an up-front consideration of NOK 117,645 and a remaining consideration of NOK 1,058,805. The up-front consideration was payable upon acquisition of the shares, while the remaining consideration was settled by a loan from the Company to Uthus. All proceeds from sale of all or parts of Uthus’ shares shall be used to repay the loan. The SPA contains leaver provisions granting the Company the right to repurchase all or parts of Uthus’ shares should, inter alia, Uthus cease to be an employee at any time prior to 36 months from entry of the agreement. In an amendment to the SPA, dated 12 December 2023, the parties agreed to a lock-up undertaking for 18 months from the entry of the amendment agreement.

As of the date of this Prospectus, Uthus has acquired the Shares under the SPA, but he has not settled the remaining consideration amount of NOK 1,058,805.

3 Likes

Takk. Langt fra 3 millioner ser jeg.

Bare ganget prisen som stod over her med antall aksjer

CrayoLed design in:

Er den gammel eller ny, siden crayonano ikke sier noe selv?

Avtale med Tyrkisk selskap er allerede kjent

Kjent avtale ja. Men bra å se dokumentasjon på at CrayoLed ikke er bare scam, for de som måtte tro det.

Jeg må bare spørre igjen:

Har noen her inne sett informasjon fra selskapet på brofinans ut 2024? Dette burde være meldt til aksjonærene / markedet fra selskapets styre eller CEO da selskapet er i en fase der pengene er dyre, og avtalen muligens dårlig for aksjonærene.

Har noen sett informasjon på dette?

Nei, det er gjort helt klart her at de ikke har sagt noe om det

Da bør kanskje samtlige som er nysgjerrig på dette, som meg, sende en forespørsel den beste veien de kan finne så får vi håpe noen får ett livstegn / svar. Jeg har sendt forespørsel i dag.

EDIT: min forespørsel gikk til CEO`s epost

3 Likes

We have also secured a short-term bank instrument to provide immediate liquidity, ensuring continued support for our operations. Additionally, we have made significant strides in resolving a customer dispute, contributing to greater operational stability.

Ja og så har vi ikke hørt noe

Noen som får svar ? :slight_smile:

Nei, men det kommer snart ny kapitalinnhenting
Runde til med pref aksjer
Går vel for å selge selskapet/assets og trenger mer penger for å fullføre det
Informerer de største nå og så får alle muligheten som sist

Det vil vel si at det blir enda mindre verdi for ordinære aksjer, om noen? Spør igjen, hva er det selskapet må bli solgt for før de ordinære aksjene evnt får noe verdi? Stemmer det med 45 mill ca før evnt ny runde med preferanseaksjer?