Forferdelig ende på det som kunne vært et forrykende flott eventyr, men det hele ble skakk-kjørt i stedet for forvaltet godt.
Vi går inn i siste uken i november nå uten noen som helst oppdatering fra selskapet på EN-OG-EN-HALV måned etter disse grusomme børsmeldingene forut for det sendt ut på rekke og rad.
At det går an!
Håper disse folka aldri mer kommer i en tilsvarende stilling med ansvar for noen ting som helst, for verre sort finnes ikke til å drive aksjeselskap.
Lemper ut alt jeg har innen jul. Ingen tvil om den saken. Dette gidder jeg ikke lenger. Dessverre sitter jeg på alt for mange aksjer innkjøpt til en alt for høy pris, rundt regnet 30 kr stykket. Om ikke annet, så ja, fratrekk i skatt. Eneste gjenstående håp. Jeg sier håp, fordi jeg tviler sterkt på at jeg får lempet ut alle aksjene mine selv til ti øre nå, for ingen vil kjøpe og jeg sitter på alt for mange aksjer.
Fra tap på hundrelapper til tusenlapper, så titusener og hundretusener av kroner til millioner. Bare gått èn vei siden jeg kjøpte. Fra 30 kr / aksje til 15 øre / aksje. Jeg har opplevd maken eller hørt om tilsvarende uten en veldig god grunn for det. Her har selskapet helt enkelt bli vanstyrt og pengene rent ut mellom hendene på ledelsen før vi fikk sukk for oss.
Hva har egentlig skjedd?
Det er og blir det store spørsmålet.
Noe kriminelt eller bare rotehuer som har skylden?
Jeg får svettetokter når jeg tenker på hva de aksjene i CrayoNano kostet meg, alle de årene jeg har jobbet hardt for de pengene og alle de gevinstene fra andre aksjer som nå bare har medgått og forsvunnet for alltid etter reinvestering av dem.
Jeg vet at aksjemarkedet kan gå galt og at det er litt gambling, men det får virkelig være måte på hva man skal støte på av toskethet og uteblitt informasjon også!
Hilsen en fortvilet sjel!