Hva tenker folk, skal vi prøve å åpne opp hele greia, prøve å få til en artikkel og se om det finnes en investor/investorer som vil ta over hele sjappa og ta oppfinnelsen til markedet ? Krever jo da full innsyn i lab, bakgrunn for guiding etc
Absolutt, vær så god - kjør på.
Vi må danne en gruppe. Jeg er med
De som driver det nå klarer jo ikke å få med seg nye investorer, det er jeg temmelig sikker på
Det som er vanskelig å forstå er hvorfor det ikke skal være mulig å selge den beste UVC i et marked som visstnok er i ferd med å bli stort.
Du tenker på nåværende produkt ? Ja der har det kommer billige alternativer som er bra nok
Det er oppfinnelsen med nanowire/graphen som må bli til noe
Kan ikke selskapet bare droppe hele planen sin og gå over til å lage bare vanlige halvdelere? Burde jo være midt i blinken nå når det blir 100% tollmur mot Kina hvor alt slikt kommer fra - resten av verden er jo manko så det holder. Alt stopper opp uten. Hver eneste lille duppedings.
Kanskje også 100% stopp på all handel med Kina over Taiwan i nærmeste fremtid.
Planen er skrevet i stein og det er å selge det som evt er av verdier i det havarerte selskapet og så fordele pengene på pref aksje aksjonærer
Evt kjøper kan spekulere på pris og stiller ekstremt sterkt i og med alternativet er ren konkurs. Det er nok ikke mange millionene de klarer å hanke inn for assets
…er vel så godt som konkurs for vårt vedkommende uansett utfall her.
Ja bare pref aksjonærer vil kanskje få litt.
Hvis dette bare forbigår i stillhet er det sjokkerende hvor lite opprørsvilje det er
Vi er altså vitne til at en av de aller mest lovende tek oppfinnelse på norsk jord totalt renner bort i sanden og patenter, div assets blir solgt for småpenger til en stor aktør som til slutt blir den som skaper milliardbutikk.
I all anstendighetens navn og i respekt for en nasjonalskatt burde selskapet gi tilbake alle patentene det fikk av NTNU så de ikke forsvinner til kineserne. Tåpelig i så fall.
Pengespill dette her nå, handler om å få ut litt, så kjapt som mulig, ikke minst for de største
Grusomt ja
Ikke noe mer å lure på i hvert fall: Mine aksjer går ut denne uken uansett pris. Får ikke gjort det i morgen, men på torsdag eller senest fredag.
Har ingen problemer med å si det her inne, spiller ingen rolle uansett. Ender på 10 øre eller 2 øre eller 1 øre uansett og får fradrag for tapet aksjene uansett - de jeg kjøpte for ca. 30 kr stykk.
Du må nok ned på 10 øre da hvis du skal bli kvitt såpass mange aksjer
Jeg holder like godt på mine i tilfelle et eller annet skjer
Må nok helt til bunn, er vel 0,02 kr nå
Jeg har faktisk tro på produktet. UVC led er et marked som er forventet å tidoble seg mellom 22 og 28, og en rekke forbud mot kvikksølvlamper er i ferd med å implementeres. Jeg kommer til å holde på mine aksjer og legge de bakerst i skuffen. Fordelen med preferanseakjsene er at vi slipper mindre utvanning, og når de er nedbetalt så er oppsiden større for vanlige aksjer. Men dette er ikke siste gang selskapet henter penger…
… ikke første heller. :-/
Jammen fint med preferanseaksjer… blir nok veldig lett å hente penger i fremtiden…
Klart det er det som skjer; nå skal de bare sminke grisen ved å legge med en pott penger på kjøpet.
Har på følelsen at dette ikke blir noen hyggelig dag akkurat.