Ja der Jo Uthus er sjef
De gikk også inn basert på guidingen av next gen
Men roadmap var visst bare svada
De gikk vel inn med tredobbelt av det de prøver å få inn nå, bare for å sette det i perspektiv
Ja der Jo Uthus er sjef
De gikk også inn basert på guidingen av next gen
Men roadmap var visst bare svada
De gikk vel inn med tredobbelt av det de prøver å få inn nå, bare for å sette det i perspektiv
Hvor mye blir det totale tapet på i millioner her om det går konkurs?
Pr. stk?
Noen millioner bare hos meg!
Stort eller lite, hva Jo Uthus skylder CrayoNano burde for lengst vært fullstendig tilbakebetalt. Der sitter han på penger lånt av selskapet mens selskapet går konkurs fordi det selv ikke har penger igjen - BLANT ANNET TIL HANS LØNN - så nå må det tas opp lån for det, herregud til sirkus!
Fy … snakk om ikke å eie skam!
Hva tenker folk, skal vi prøve å åpne opp hele greia, prøve å få til en artikkel og se om det finnes en investor/investorer som vil ta over hele sjappa og ta oppfinnelsen til markedet ? Krever jo da full innsyn i lab, bakgrunn for guiding etc
Absolutt, vær så god - kjør på.
Vi må danne en gruppe. Jeg er med
De som driver det nå klarer jo ikke å få med seg nye investorer, det er jeg temmelig sikker på
Det som er vanskelig å forstå er hvorfor det ikke skal være mulig å selge den beste UVC i et marked som visstnok er i ferd med å bli stort.
Du tenker på nåværende produkt ? Ja der har det kommer billige alternativer som er bra nok
Det er oppfinnelsen med nanowire/graphen som må bli til noe
Kan ikke selskapet bare droppe hele planen sin og gå over til å lage bare vanlige halvdelere? Burde jo være midt i blinken nå når det blir 100% tollmur mot Kina hvor alt slikt kommer fra - resten av verden er jo manko så det holder. Alt stopper opp uten. Hver eneste lille duppedings.
Kanskje også 100% stopp på all handel med Kina over Taiwan i nærmeste fremtid.
Planen er skrevet i stein og det er å selge det som evt er av verdier i det havarerte selskapet og så fordele pengene på pref aksje aksjonærer
Evt kjøper kan spekulere på pris og stiller ekstremt sterkt i og med alternativet er ren konkurs. Det er nok ikke mange millionene de klarer å hanke inn for assets
…er vel så godt som konkurs for vårt vedkommende uansett utfall her.
Ja bare pref aksjonærer vil kanskje få litt.
Hvis dette bare forbigår i stillhet er det sjokkerende hvor lite opprørsvilje det er
Vi er altså vitne til at en av de aller mest lovende tek oppfinnelse på norsk jord totalt renner bort i sanden og patenter, div assets blir solgt for småpenger til en stor aktør som til slutt blir den som skaper milliardbutikk.
I all anstendighetens navn og i respekt for en nasjonalskatt burde selskapet gi tilbake alle patentene det fikk av NTNU så de ikke forsvinner til kineserne. Tåpelig i så fall.
Pengespill dette her nå, handler om å få ut litt, så kjapt som mulig, ikke minst for de største
Grusomt ja
Ikke noe mer å lure på i hvert fall: Mine aksjer går ut denne uken uansett pris. Får ikke gjort det i morgen, men på torsdag eller senest fredag.
Har ingen problemer med å si det her inne, spiller ingen rolle uansett. Ender på 10 øre eller 2 øre eller 1 øre uansett og får fradrag for tapet aksjene uansett - de jeg kjøpte for ca. 30 kr stykk.
Du må nok ned på 10 øre da hvis du skal bli kvitt såpass mange aksjer
Jeg holder like godt på mine i tilfelle et eller annet skjer
Må nok helt til bunn, er vel 0,02 kr nå
Jeg har faktisk tro på produktet. UVC led er et marked som er forventet å tidoble seg mellom 22 og 28, og en rekke forbud mot kvikksølvlamper er i ferd med å implementeres. Jeg kommer til å holde på mine aksjer og legge de bakerst i skuffen. Fordelen med preferanseakjsene er at vi slipper mindre utvanning, og når de er nedbetalt så er oppsiden større for vanlige aksjer. Men dette er ikke siste gang selskapet henter penger…
… ikke første heller. :-/