@Macken_123 Okey, I dont know what that means, but I am just a person offering some thoughts on what might be going on, my personal take on this. If offering some thoughts will be coined as agenda, it will be a challenge to say anything. I am not defending or protecting anyone, so I have no agenda.
@SuperTechInfo
Det var nøyaktig det samme den personen skrev i fjor. Han påsto å ha mye kunnskap om sånt. Blant annet var han positiv til at preferanseaksjer blir introdusert, og at det er vanlig før salg.
Eneste som mangler fra deg nå er at du truer med å slutte å dele ditt kunnskap og dermed forlate gruppen.
Ellers oppfører du på nøyaktig samme måte.
Det er min følelse, så beklager hvis du ikke er samme person.
Ironi!!! Da har dere muligens gått samme skole, eller har samme oppdragsgiver
Kan være en del å hente i et forum som dette for ulike aktører. Mye som er på spill her nå.
I think this forum has little power as in people ever could have “an agenda” - nobody to have an agenda towards, and no way able to start massive movements in a stock registered on NOTC.
Whistleblowing has never been observed either, which could be potent, but never happened.
The only downside of TekInvestor is people will be called out for trying to make some hypothesis/discussions, and people throwing out “confirmed rumors” or complaining/crying will just pass. That is actually fascinating, but we all use the forum for different aspects.
Språkskifte for å skjule gjenkjennende røpende språklikheter.
Dude, I have noticed you and your comments for some time ago…people with a lot of knowledge about semiconductor industry don’t write 10 times a day on second tier forum in Norway. They have better things to do!!!
It got suspicious when I encouraged people to sell at 12-15 NOK after many red flags. You and the other English writing dude (Vincent?) attacked me for that. I am so happy I sold and invested in SATS at 10 and actually recovered my losses. If I listened to your bullshit, I would be happily sitting with 0.13 NOK per share now like many people here.
Since it was still one of the big losses in the history of my investments, I come here to read from to time…and you never shut up, very strange given you owe no shares.
What you are saying is bullshit. The company is bankrupt, people lost all their money and it is clear if there will be some sort of settlement (acquisition, sell of assets), shareholders will get zero.
It is a failed investment case, this happens. Investing in early stage company without revenue stream in a country like Norway is very risky.
However, don’t try to gaslight us with your never ending bullshit about preparations, unique technology and so on.
Tell me you have stocks…?
Jeg hadde ikke tenkt jeg skulle skrive flere innlegg her på forument, ettersom det tydeligvis ikke er likhet for “loven”, dvs reglementet for hva som skrives og hvordan man kan omtale andre skribenter.
Jeg reiste i sin tid et legitimt spørsmål om Trondx; dette for å sjekke om hen kunne ha en mulig tilknytning til selskapet.
Da ble det plutselig full fyr i Supertechinfo, nesten som om hen skulle være personlig berørt., og han beskyldte meg for en rekke saker som ikke var i nærheten av korrekt.
Basert på disse beskyldningene skrev jeg et høflig svar, hvor jeg til og med ga hen muligheten for å innrømme at hen tok feil av meg og noen andre.
Dette resulterte i at han flagget meg og prøvde å få meg sperret fra forumet, noe han også feilaktig hevdet jeg hadde vært tidligere!.
Noen kan tydeligvis ture fram som de vil, gjerne beskylde medskribenter for både det ene og det andre (typisk “umoden”, mangel på erfaring i slike kompliserte saker, osv, ) alt for å jekke sine mot-debattanter ned, men i såpass pen språkdrakt at det ikke skal se så grovt ut.
Det har ingen hensikt å diskutere med hen, i hvertfall ikke på hans eget (?) språk, jeg har i hvertfall ikke til hensikt å starte noe polemikk, men legger inn et sitat fra hans siste innlegg om meg, somvel taler for seg selv, og som avsluttes med en dårlig skjult trusel:
Enig. Det er noe umenneskelig med disse innleggene. Virker som en bruker som er skapt for å påvirke i ønsket retning.
Er det noe moderatorer her kan granske ?
Det er minst 3 brukere her som er satt opp for å påvirke. Og enkelte av de sender private meldinger for å hente ut info
Noen andre enn Vincent som har funnet koblinger mellom Ennostar/Epistar/Lextar? Interessant om det stemmer.
Og er det noen av dere andre med preferanseaksjer som har mottatt noe prospekt for konvertibelt lån? Må man ta kontakt med selskapet selv?
Mottok mail nå ja
Fått mail ja
Har ikke fått mail
Grei inngang til helgen med 53,xx% oppgang 🥹🥹🥹
Kun de som kjøpte preferanseaksjer har fått epost.
Eposten begynner med:
“Fordi du tegnet i forrige rettede emisjon får du også nå tilbud om å delta i det planlagte rettede konvertible lånet til CrayoNano”
Var med forrige gang… får sende en epost selv.
Klar for ny runde?