Jeg tenker som Macken_123 her; hva annet kunne han vel si eller gjøre?
En annen ting er jo at ingenting av hva han tidligere har avlevert, da tenker jeg i form av føringer, har vært til å stole på og det er jo nettopp det som har bragt oss alle ut i det samme uføret.
Jeg vil også benytte denne anledning til å gjenta mitt spørsmål fra tidligere:
Det var styrets ønske å ta CrayoNano vekk fra NOTC, avnotere det. Dette ble bestemt på GF i mai? I juni? husker ikke i farten. De fikk gjennomslag og skulle sette i gang prosessen. Så ble det merkelig stille. Mon tro om det ikke gikk så lett som de håpet. Selskapet er fortsatt på NOTC og vi har ikke hørt et pip mer om hvordan det gikk med søknaden. Jeg mistenker kanskje at hva som skjer nå, som også er ganske mye mystikk rundt, er et forsøk på å noe av det samme. Bli kvitt vanlige dødelige og sitte igjen med selskapet på elite-hender, storaksjonærene og innsidere. Hva disse selv sier de ikke har planer om er jo ikke verdt noe verdens ting, det vet vi jo fra før.
Så før noen protesterer vilt på dette innlegget og forslaget mitt, fortell meg først om det ble sendt inn søknad slik GF bestemte om avnotering på NOTC og når selskapet fikk svar derfra og hva svaret var. Vet ingen det, så kan det vanskelig argumenteres mot at jeg kan ha rett i mistanken.
Styret plikter jo dessuten å gjennomføre hva GF har bestemt.