Jeg uttaler meg bare om hva jeg ser ut av ordrebildet; jeg selv har hverken mer eller mindre tro på selskapet enn tidligere men muligens mer tro på at aksjekursen kan komme seg betraktelig.
Du må snart lære deg å være i stand til å skille mellom aksjekurs og selskap, hvilket jeg har observert når jeg har lest gjennom gamle innlegg at du gjentatte ganger over all din tid her inne har hatt vanskelig for. Det hender faktisk at kursen ikke gjenspeiler selskapets verdi og potensiale eller mangel på sådant og at kursen lever sitt eget liv, det er dessuten enorm forskjell på kalkulering av risiko og sjansespill ved å satse på kursutvikling om man daytrader eller i det minste er meget kortsiktig eller om man investerer i et langt perspektiv. og mye av det er hva som utgjør dynamikken i aksjehandel og kurssvingninger. Noen kjøper når andre selger og omvendt, det er hva som gjør at det ikke er fastpris på aksjer.
For your information: Aksjekursen har i snitt nærmest doblet seg for hver dag som har gått nå, trinnvis og sikkert fra 0,03 kr til 0,10 kr og skal man ha noen i dag må man opp til 0,15 kr, dernest ligger det aksjer ute til 0,20 kr så 0,80 kr så 4,00 kr så 10,00 kr. Og med høy interesse på kjøpssiden som har sørget for kursoppgangen til nå.
Så ja, i øyeblikket har jeg sterk tro på en positiv kursutvikling i aksjen for CrayoNano, uten at det er min tro eller mangel på det som driver aksjekursen. Jeg kan ikke svare for andres vurdering som får aksjekursen til å stige så voldsomt, likevel tillater jeg meg å uttale meg om hvordan jeg leser ordrebildet og ser signalene. Oppfattet?