Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Jeg har delt all nødvendig informasjon og er trygg på kilden min. Ut fra dagens situasjon ser det ikke ut til at vi kan forvente noe vesentlig fra selskapet, da de konsekvent benekter anklagene, noe som sannsynligvis er deres eneste mulige strategi. Jeg er skeptisk til at ledelsen vil klare å snu situasjonen, og min nåværende vurdering er negativ.

For øyeblikket har jeg solgt meg ut av posisjonen, men har lagt inn en kjøpsordre. Det er imidlertid ikke avgjørende om ordren går gjennom eller ikke, gitt det nåværende bildet. På det nåværende tidspunkt anser jeg caset basert på de ordinære aksjene som lite attraktivt.

Selv om jeg mener ledelsen bør holdes ansvarlig for situasjonen, velger jeg å ikke bruke mer energi på dette så lenge jeg ikke har en aktiv posisjon i markedet.

Kan du likevel dele med oss når du først hørte om en utro tjener?

Og samtidig eventuelt avkrefte at det var fra en bruker på dette forumet?

Ja, tror det var rundt sommertider. Ingen brukere her nei.

Et viktig moment er hva visste CEO / CFO og Styret om tilstanden i selskapet både i forhold til snartkommende “snart konkurs”-melding og en eventuell utro tjener forut for emisjonen med preferanseaksjer og som det ikke ble opplyst om, det er et alvorlig punkt, og likeledes hva de samme har kjennskap til foran forestående kapitalinnhenting nå som de heller ikke har opplyst om.

Eller en tragedie om det blir solgt, uansett for hva.

Dette og lignende som dukker opp på linkedin (merkelig platform for slikt, men…), er vel å betrakte som ren markedsføring, og da ville det jo vært interessant å vite hvordan selskapet er organisert og bemannet pr i dag!
Hvor har de produksjon (om i det hele tatt), og med hvilke volumer?
Har de omsetning (altså salg), og med hvilke volumer?
Hvem er aktive kunder?

1 Like

Der forsvant kjøperne, to igjen bare. Håper de får inn de 15mill neste uke så selskapet overlever.

Er spent på hvordan det eventuelt vil påvirke kursen. Har på følelsen at alt kan skje, liksom.

Ser man nøkternt på det (alltid sunnest!), så kan det ikke være mye substans igjen i selskapet ; d v s i form av verdifulle patenter (dvs Gen2) eller konkurransedyktig produksjon til gode kunder.
Om de hadde hatt noe slikt, så ville det ikke vært noe problem å hente inn slike penger, gjerne som lån.
Det virker ikke som om de er attraktive lenger!
Alternativt at de jobber for å få kjøpt ruklet billig selv, som jeg har messet om en stund :face_with_hand_over_mouth:

Som alltid ser banker og investorer på historikk og hvem som leder selskapet. Har det gått dårlig over tid er det naturlig nok lav tillit til at eksisterende ledelse er rett verktøy for å snu utviklingen = pengene sitter ikke løst.

2 Likes

De kan søke EU fondet om mer penger :innocent:

Ser ut til at salg for skattefradrag har bremset opp…
Regner med at det ikke skjer så mye mer her inne før vi får resultatet av kapital innhentingen.

Hadde ikke gjort noe med en melding før helgen. Rart det må dra ut helt til siste slutt

Noen som har mottatt mail fra selskapet i kveld?

Er det håp? Hva står det?

Her er det enda en applikasjon som kan rengjøre vann - mao. endeløse muligheter for uv-led:

Dette er en skandale i beste tilfelle. Fullstendig ulovlig muligens. Jeg vil tro det siste.

Hvorfor skal bare de med preferanseaksjer motta oppdatering om selskapets forhandlinger, og det dertil i detaljer? Det var da absolutt ikke en av de oppramsede fordelene ved å kjøpe preferanseaksjer i sin tid. “Kun de som kjøper preferanseaksjer av oss nå vil i fremtiden motta selskapsoppdateringer”. WTF?

Alt selskapet deler av nytt skal selvsagt ut til alle aksjonærene samtidig.

Dette er dråpen altså!

Ja det er helt sykt om det er sant?

Vanvittig!