Hei Midas; jeg akter ikke gå inn i langvarige diskusjoner basert på frustrasjoner over noe som (gjerne dessverre!) er kutyme ved raske emisjoner.
Det er noe selvmotsigende ved dine innlegg akkurat nå også; du hevder å være blant “de utstøtte”, men gir henvisninger til e-mailen som klart indikerer at du har lest den/fått den!?
Hvem som ville være gjenstand for en rettet emisjon i denne omgang, ble behørig definert og annonsert ved oppdatering av 03. desember -24.
Utover det, så hevder jeg fremdeles at mailen ikke inneholder kursdrivende hendelser/nyheter, og ville derfor ikke vært gjenstand for en nyhet til markedet om selskapet hadde vært børsnotert.
Dette er en statusrapport for de aktiviteter selskapet startet før nyttår, i hovedsak fra januar i år, da ved tiltredelse av den annonserte US-baserte finans/strategiske rådgiver (ref selskapets oppdatering av 03. desember).
Forøvrig vil jeg minne om at den første gang disse famøse preferanseaksjene ble lansert som metode for å få inn kapital, så var det relativt unisont positive tilbakemeldinger fra forumet; gjennomgangstonen var at de mest trofaste aksjonærene måtte kunne belønnes for å ha støttet selskapet gjennom en tung og kostnadskrevende tid!
Som også noen kanskje husker, så var jeg like bastant imot den type finansiering; mente at et ordinært, gjerne konvertibelt lån ville vært myyye bedre.
Den gang ble jeg klubbet ned og (igjen) forsøkt sperret ute fra forumet. 
Dette ble allikevel vedtatt den gangen, og da må vi dessverre leve med det som flertallet bestemte og ta konsekvensene av det.