Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Eneste gleden i sorgen er at NTG nå krakker fullstendig på børs… For en gjeng med amatører…

Ser ikke noe glede i det. Hvis det er Rinnan du er ute etter her så henter han personlig pengene sine mange steder som ikke har noe med NTG å gjøre. Krakket i NTG selskapene går først og fremst utover masse aksjonærer

1 Like

Det har du lov å mene :+1:

100% enig med Bingo123 i hvert ord.

Dog, han blir litt mer svidd i vingene av det, Rinnan - men jeg tror ikke han bryr seg om det.

Has everyone sold their shares already? or are many still sitting with those dead shares? I assume we are not even able to sell them any longer? do we just have to wait for the bankruptcy to be offcial? Thanks for the clarification

The company has gone bankrupt, so this is a closed book.

CrayoNano has officially declared bankruptcy after failing to secure the necessary financing. As a result, trading of the shares has effectively stopped, and they are now considered worthless. At this point, shareholders will likely have to wait for the bankruptcy proceedings to conclude to see if there are any remaining assets to distribute, though this is usually unlikely. If you need official confirmation, you may want to check with the bankruptcy trustee or relevant financial authorities.

Rune Rinnan kostet selskapet dyrt

Nå ryker nok Condalign også pga han. Ingen vil ha noe med han å gjøre lengre

1 Like

Vinterferie, påske, mai-måned med masse fridager og så sommerferie.

Skjer det ikke noe snart her, kan det risikere å trekke ut veldig lenge. Så spørs det om bobestyrer gidder å ha dette konkursboet hengende over seg alle disse fri- og feriedagene og så lenge eller om det går til gibort-pris innen den tid.

Lever du fortsatt i villfarelsen av at konkursen vil tilføre aksjonærene noe som helst når alt kommer til alt , Midas? CN har/hadde 29 mill i gjeld og klarte ikke å drive inn 15 mill i et siste åndedrag….

Artig forum med mye bra og engasjerte folk her (noen mere naive enn andre), men sjappa er konk og bobestyrer melder om et komplisert bo og lite interesse.

Never give up , Midas :facepunch:t2:
Til dere andre: face the facts and move on.

Mvh. Gjøken :clown_face:

Nå vet hverken du eller jeg hva man eventuelt klarer å selge selskapet og eiendeler til, så jeg hadde vært litt forsiktig med å kalle den ene for villfarelse og naivt med mindre du sitter på informasjon som ingen andre her inne har.

At man fortsatt er interessert i å høre hva enden på visa blir i denne forbindelse betyr ikke at man ikke har “moved on”, for å bruke din ordlyd.

Du har sjekket med bobestyrer med andre ord?

Ingen har meldt interesse når det gjelder patenter! Kun varelagre.

Byr 100,- for patentene :slight_smile: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Da vet vi i hvert fall mer denne uken enn forrige uke…

I beste får de noen til å kjøpe varelageret, men ikke i nærheten av å dekke gjelden til kreditorene
Ganske utrolig når de faktisk har klart å hente inn enorme summer fra investorene ene og alene basert på at oppfinnelsen snart skulle bli til verdens beste produkt

Kanskje vi kan gå sammen og by kr 200. Hundrelapp på hver av oss to. Jeg kan høre med banken om mulighet til å pante patentene for kr 200. :joy:
Da lar vi banken ta risiko for investeringen. :rofl:

Vel, det er nok en bank som blir sittende med boet uansett. Sparebank 1MN sitter vel med ett greit krav antar jeg🙂

Det kan faktisk ha noe for seg å kjøpe de patentene selv om man ikke forsøker å selge dem videre, for de vil være til hinder for at andre kan utnytte løsninger og teknologiske fremskritt oppnådd i dem, så enten vil man før eller siden bli kontaktet av noen som trenger tillatelse til å benytte dem, enten via en royalty eller lisensiert ordning, og det betyr jo mye penger inn for en vanlig mann jevnt og trutt å få inn resten av livet, selv om det enes bare om en bitte liten promille, eller noen vil forbryte seg mot patentet, og det vil bety muligheten til stort erstatningskrav.

Så man behøver egentlig, om man kjøper patentene, ikke tenke så veldig mye videre på hva man vil gjøre med dem, for jeg tror som sagt at før eller senere vil de komme til nytte og kaste penger av seg helt på egenhånd.

Spørs om ikke noen hadde kjøpt de om det var tilfelle