Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Det er ingen som sier at Nasdaq er eneste alternativ, det finnes mange alternaiver globalt. Det er en realitet at Growth er en manipulerbar børs styrt av noen bjellesauer, og ikke en optimal lekegrind for et internajonalt case som CNANO.

Jeg har absolutt ingen interesse av å krangle med anonyme instigatører, så mitt s i s t e ord i saken er sagt.
Jeg uttrykker for min del kun en skuffelse om en velger Growth.

1 Like

Growth er ikke en børs. Det er en markedsplass. Den er ikke regulert i henhold til EU direktivene.

Men igjen styreleder sier det ordrett ut at de skal på growth.

1 Like

Er klar over det, men å noteres der anses likevel som en “børsnotering” av CNANO.

Det viktigste nå er at selskapet fokuserer på å få ferdig demoproduktet og få dette ut til kundene og samtidig forberede og sette i gang masseproduksjon i Taiwan. De snakket om at de snarlig skulle sende ut demoproduktet høsten 2020 og enda er det ikke ferdig! (Ja, det er forsinkelser pga korona sier de). Samtidig må de fortsette å markedsføre produktet og selskapet før notering.

Meg bekjent kom de ikke med noe nytt om selve produktet de utvikler i 2021. Det hadde vært fint med info om fremskritt etc. I tillegg hadde det vært fint om de kunne si noe om hva slags andre bruksområder for teknologien de jobber med (hvis de gjør det?). Jeg forstår at de ikke kan komme med detaljer pga konkurrenter, men noe må de vel kunne si.

De har en lang vei å gå i forhold til info til markedet/aksjonærene sånn jeg ser det, hvis de ser for seg en snarlig notering.

1 Like

Helt enig. Det er for dumt å enda skulle skylde på Corona :slight_smile: Det er jo de som klarer å levere tross store utfordringer. Satser på en oppdatering fra selskapet snart, i utgangspunktet ikke key å komme på børs dersom de klarer å vokse uten notering. Men savner fasit fra selskapet!

LarsErik: Fikk du svar på din henvendelse?

“Det er for dumt å enda skulle skylde på Corona”

Hvorfor er det for dumt? Er pandemien over? Bruker de korona som unnskyldning, men årsaken er egentlig noe annet?

Helt greit å være utålmodig, men ikke la frustrasjonen føre til spekulasjoner om at vi (og EIC) blir ført bak lyset.

Jeg trodde selv de skulle kommet lengre ved inngangen til 2022, men mye har blitt annerledes i verden. Jeg er rimelig trygg på at cnano løfter steiner og forfølger muligheter, men chipper vokser ikke på trær, og kommer heller ikke til å gjøre det de nærmeste årene.

Jeg regner med det kommer en solid oppdatering ifm notering på growth, men jeg er forberedt på at oppdateringen handler mer om marked, tiltak og framdrift enn om gjennombrudd.

Jeg tror også at utålmodighet blir lønnet med frustrasjon, og at slike tider benyttes til å overføre verdier fra de utålmodige til de tålmodige.

2 Likes

Jeg regner med at det de tidligere har presentert fortsatt er like aktuelt, om ikke mer. F. eks disse eksemplene

Men etter at EIC kom på banen kan det godt hende at noen andre dører har åpnet seg. Jeg tror definitivt ikke at to år med pandemi har begrenset bruksområdet eller potensialet her. Tvert imot!

Jeg mener det i en presentasjon ble trukket fram bruk i oppvaskmaskiner. Dette kunne redusere energiforbruket betraktelig.

Husker ikke om det er nevnt av cnano, men nærliggende å tro at kjøleskap også er et marked.

Men la oss først få en POC på en vannkran nå, så kan de andre stille seg i kø.

Det som derisker caset en god del for min del er at jeg har studert med flere som jobber i selskapet, så jeg vet at disse menneskene er helt briljante samt jeg kjenner til spisskompetansen deres.

Litt flåsete, men når jeg ser hvilke genier som jobber der, så vet jeg at det blir bra.

3 Likes

HO5: Jeg snakker ikke om andre måter å bruke UV-C LED på enn feks vannrensing. Det klarer nok kjøperne av LED-enhetene selv å finne ut av.

Crayonano har utviklet en ny måte å lage halvledere på og de har i første omgang valgt seg ut UV-C LED som sitt første produkt. Selskapet har patenter på flere bruksområder:

Det er her jeg gjerne skulle hatt mer info. Hva jobber de med her? Feks en ny type solcelle, laser, databrikke osv.

3 Likes

Nei, ikke ennå

1 Like

Det er uten tvil masse spennende i CrayoNano, potensialet er nok enormt.
Blir spennende å se hva som skjer dette året.

Notering i seg selv er jo hyggelig så man kommer seg vekk fra OTC, men i seg selv er det som nevnt før produkter og kontrakter vi venter mest på.

Er det noen som kan se om det er noe endringer i topp 50 listen?

Lite endringer, har vært lite volum de siste dagene, så ingen av handlene er kommet opp på listen. Ingen/få endringer toppp 50 siste uken. De fleste holder hvertfall.

Takk for deling. Det var over snittet tungt lesestoff.

Men det lukter neste Apple,Google av hele greien:))

Ser frem til notering og kanskje noe analyser av selskapet og potensiale her.

1 Like

Stillinger:

7 Likes

Overraskende gitt den stabile kursen det siste året, ja.
Jeg får håpe den holder seg nede en stund så jeg får snittet ned i så fall!

Mye nedgang over hele linja. Må vel bare gratulere dem som kom inn i dag :slight_smile:

1 Like

Rakk akkurat ikke å få aksjene som lå ute til 22kr. Det var irriterende… :slight_smile:

1 Like

Der kom det en til : Senior Business Development Manager - CrayoNano

Synes ikke 23-24 kr er så ille pris heller.
Men 22 kan du nok se igjen, så lenge folk ikke holder på aksjene :exploding_head: