Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Haha, det har gått meg hus forbi. Uansett spennende.

1 Like

Ser at enkelte uttrykker frustrasjon over kursbildet, og omsetning på lave kurser.

Som TI innsider+ har jeg tilgang på stort sett alle handlene som gjøres i Cnano. Og jeg blir svært beroliget av å se på listen over de siste handlene. For utålmodige sjeler kan det sikkert være grunn til panikk - siden kursen er så lav nå. Da er det bare å fortsette å tømme seg på bid.

For min del frister det å legge seg på lavt 20-tall og plukke det som faller ned.

4 Likes

Hvis vi ser et år tilbake på det volumet som var da.
Skulle det da komme noen nyheter/kontrakter etc, da er det enkelt å se at de få aksjene som ligger ute nå blir revet vekk på kort tid.

Hadde jeg hatt kapital til å kjøpe mer hadde jeg også lagt inn bud lavt på 20-tallet :slight_smile:
Enn så lenge prøver jeg å ha denne i skuffen, men ser frem til oppdatering på torsdag.

Men hvorfor skulle det komme nyheter nå? Crayonano har jo ikke tidligere gitt noe særlig info. Når noen nå har lagt opp veldig mye skjulte aksjer til salgs på 24kr, er det rimelig å tro at kursen skal ned. Spesielt når markedet er så uforutsigbart som nå

Kan vel alltids komme noe nyheter vel?
Time Will Show :slight_smile:

Det er kort vei ned til 20,5 hvis flere får panikk :exploding_head:

eidt 12:48: Sjekket kursen rett før jeg postet… og der var det flere som ville ut…

Kan bekrefte det @fellini sier, jeg fikk i svar fra Jo pr mail i dag.

CrayoNano AS would like to invite to an update on the Company development. The presentation will be held in English.

CrayoNano is a fabless semiconductor company and specializes in UVC LED packaged chips for disinfection of surface, water and air based on a breakthrough, patented technology combining Graphene and nanostructures. The company’s shares can be traded on the NOTC list with the ticker CNANO.

The presentation will be held by Jo Uthus, CEO.
SEVP Dr. Michael Peil will also be available.

https://register.gotowebinar.com/register/1076411309442148621

1 Like

Ikke så spennende, men on-track!
Fint å se at oppbemanningen skrider fram!

The unaudited accounts for the fourth quarter of 2021 have been released and are available on the company website - follow the link below. CrayoNano has not yet released its technology to the market and revenue thus relates to public funding.

The accounts show a net loss of 9.0 MNOK for the quarter and a negative cash flow of 16.4 NOK. Equivalent figures for 4Q 2020 were a net loss of 7.3 MNOK and a positive cash flow of 119.4 MNOK. There have been no financing activities in 4Q 2021. For FY2021, the accounts show a net loss of 32.1 MNOK and a negative cash flow of 32.2 MNOK, compared to a net loss of 19.8 MNOK and a positive cash flow of 123.2 MNOK in FY2020.

As part of the planned ramp up, the payroll and other operating costs increased to 11.9 MNOK in 4Q 2021 compared to 8.1 MNOK in 4Q 2020. From FY2020 to FY2021, the payroll and other operating costs increased from 22.3 MNOK to 42.9 MNOK, well within the planned operational ramp up. Net capitalized development cost was 4.8 MNOK in 4Q 2021, compared to 2.3 MNOK in 4Q 2020. For FY 2021 vs FY 2020, the equivalent figures were 16.6 MNOK and 9.0 MNOK.

The Company has a robust cash position of 100.1 MNOK per 31.12.2021, compared to 131.6 MNOK as of last year. Total equity per 31.12.2021 was 168.3 MNOK with an equity ratio of 81.4 %.

Total number of shares fully diluted is 30 690 841. Hence, earnings per share fully diluted is - 0.27 NOK for the quarter and - 1.02 NOK for FY 2021.

edit: fikset fortegn

3 Likes

Gleder meg til tirsdag! :smiley:

Tror Cnano virkelig har kjent på Covid-/halvleder utfordringer, og nå tar skjeen i egen hånd! Veldig spennende hva som skjer med notering - vil tro de har planene klare for å sette kapitalen i virksomhet!

4 Likes

Oj, nå kom det mer her!

4 Likes

Fantastisk. Dette kommer nok i forbindelse med nyhet om notering snart. Får håpe dette får igang litt oppmerksomhet.

Hvordan får du meldingene så raskt? Har du varsler en plass?

MFN er gull. Lag bruker og velg favoritter

3 Likes

Der gikk kursen ned med 12,50% gitt
Forstår ingenting

noen som ville bli kvitt 600 aksjer (kr 12 600). Sikkert noen som skal på IKEA i helga.

Ringte inn et kjøp på 22 nå. Spennende om det går igjennom

Hadde ikke trodd noen ville selge til meg på den summen :grinning_face_with_smiling_eyes: Er nok ikke alle som har fått med seg cnano nyhetene enda. Tror man kan se langt etter kjøp under 25kr etter tirsdag. Blir ikke overrasket om den går opp til 30kr

Grattis med billige aksjer @Brows , nå ser jeg frem mot notering, for OTC er jo bare surr.

Skal vel være et minustegn foran de beløpene der :wink:

Edit: Ser nå at det trolig var noen Unicode-tegn der med ustandard minustegn - så ikke det på mobilen. Takk for fiks @HO5 ! :+1:

Takk @tollis, skulle bare fått kjøpt litt mer :wink:

1 Like