Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Nå løsner det for CNANO. Vi får håpe det fortsetter som dette, etter en flat utvikling lenge er det deilig å endelig få litt action :slight_smile:

Tja. Noe må de jo by på når de skal hente inn mer penger. Tror ikke dette vil ha all verden å si for kursen, all den tid alle vet at de skal noteres snart, og da skal hente dineras. Selv om EIC og partnere spytter i 50-100 mill, er det nok en post som skal hentes i andedammen her også.

Men for all del - fint med løypemelding. Mer info kommer sikkert på tirsdag.

Jeg satt i Capsol lenge på otc, der kom det masse positive uttalelser før notering og kursstigning, for så å bli helt stille etter notering og kursen halverte seg.

Jeg vil heller investere i et selskap som er stille helt til det foreligger reelle nyheter rundt produksjon! Gleder meg til presentasjon på tirsdag :smiley:

Litt fra hjemmesiden til den nye partneren:
image

Bølgelengdene for UVC ligger innenfor 100-280 nm, hvor Cnano har stabil løsning for 275 nm )

Semileds benytter TSCL som integration partner:

De har denne fra før av:
image

Datablader:

Her var det faktisk en del å se på for å sammeligne med cnano sin modell

Ytre dimensjoner blir noe som dette:
image
image

mot dette:
image

Fant en del priser her: https://no.rs-online.com/web/c/displays-optoelectronics/leds-led-accessories/uv-leds/, men vet ikke helt hva vi sammenligner med.

4 Likes

Underlig hvor lenge den posten på 5000 skal stå…

Skjult post vil jeg tro, kan godt være flere hundre tusen.

1 Like

Det er vel det som er det deilige med OTC ja!
Betyr lite i dag likevel.

Men er vel alltid gøy å se en ++ på en fredag… inn i helgen.

Tirsdag er neste gang det skjer noe. :crossed_fingers: :+1:

God helg!

Noen som har tilgang på listene og klarer å se hvem som har lempet ut en del 5000 poster på 23 og 24 de siste dagene? Bør komme rimelig tydelig frem med tanke på hvor lite omsetning vi har.

Det tar litt tid før det blir synlig, ingen kjøp og salg på listen i dag. Mandag, tirsdag og onsdag blir det sikkert mulig å se hvem som kjøper/selger.

Takker for inngang på 24:) Spørs om den står her i morgen

1 Like

Flere som får denne via VPS på starten av dagen?

1 Like

Vps funker som den skal her

1 Like

For min del er det noen dager det er den feilen der mellom 09:00 og 10:00 ish.
Fungerer hos meg også nå.

1 Like

Der kom det en til :slight_smile:

2 Likes

Nå ruller nyhetene på her:

CrayoNano secures UV-C LED chip supply for ramp-up to volume production

CrayoNano

6 Likes

CrayoNano increases patent portfolio for nanowire UV-C LED chips by 180+ additional patents through licensing agreement

CrayoNano

5 Likes

Kan tyde på at det nærmer seg notering på Euronext Growth…

3 Likes

Hva var prisen per diode igjen?

Vanskelig å si. Spørsmål for presentasjonen i morgen det, selv om det sikkert er vanskelig å få et konkret svar. Mange faktorer som spiller inn, volum, effekt etc.

1 Like

Dette er jo helt fantastisk! Trodde vi måtte vente lengre på dette, men nå begynner det virkelig å rulle!
Screenshot_20220214_212949_com.chrome.beta

Screenshot_20220214_213043_com.chrome.beta

2 Likes