Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Må nok putte denne i skuffen til Q4-22. eller 2023…

Det skjer nok lite her frem til det. Alt annet er en bonus. Håper de utsetter notering/IPO Med EIC eller EIC fondet til lenge etter ordrer er på plass.

Det begynner å dra godt ut på tid med 1,5 års forsinkelse med notering….

4 Likes

Grei spread nå. Satser på at noen er villig til å strekke seg litt og at 30 blir det nye gulvet :sweat_smile:

1 Like

Er alle som selger aksjer billig gått tom eller på ferie :slight_smile:

1 Like

Både kjøper og selger på 22,60…

12 stillinger utlyst for øyeblikket😀

Q2 Update - CrayoNano | CrayoNano Q2 Trading Update Invitation

3 Likes

Noen som tror på noe spennende nytt på torsdag eller kun en oppdatering av økonomi?

Regner med vi hadde hørt noe om produkt før torsdag om det var noe.

Skal ikke CrayoNano produsere produktene sine i Taiwan? Spent på hvordan det går fremover.

Jo mange selskaper ønsker nok en avklaring der ganske kjapt

Dette virker lovende!

Bare Kina/USA etc kan holde seg i skinnet så virker det å ligge bra an for en fin slutt på 2022.

2 Likes

Jeg har ikke sett presentasjonen enda, men lesingen virker oppløftende. Og så er jeg spent på detaljene rundt emisjonsprosessen for notering. Ble dette nevnt i presentasjon?

Ja, her har det skjedd mye uten at det er blitt meldt. Sannsynligvis har de holdt igjen nettopp for å slippe det i forbindelse med henting av kapital, som starter nå.

Inntekter kommer H2 i år, dvs - de er i gang - eller er så nære at sikkerheten her er rimelig god.

Håper bare at investorene finner fram EMI-pengene nå, så vi kan få en solid notering.

3 Likes

Denne emien er gtd full tegnet på dagen… Det kan jeg vedde på :blush: spørsmål er til hvilken kurs og er det noen internasjonale hus eller investorer… Håper ikke på Spretten og co…

Jeg håper de kommer med noen kursløftende nyheter og noe mer konkret før eventuell emi-pris settes, slik at vi ikke holdes igjen nede på kurs 20.

1 Like

Synes det de kom med i dag var meget oppløftende, og nok konkret til å vekke interessen.

By the way…

Ser ut til at største eier, NTG, får hammern i dag. Noteringskurs var 12,-
Sist omsatt var 8, og det lå 25k til salgs på 8,8. Spises av den nå. Stor spread

2 Likes

Det du sier høres helt rett ut i mine ører… Enig med deg… Blir spennende framover … :crossed_fingers:

Noen aksjonærer har vært med lenge… lengter etter likviditet, tenker jeg…

1 Like

EIC har krav om en eller flere Lead Investors…som de co-investerer med. Lead investor setter «terms». Godt å ha EIC i bunn.

Kursen er mer spennende: kan man komme seg unna VWAP siste mnd eller siste 3 mnd? Her er det mye usikkerhet…

1 Like

Ja kursen blir nok ikke Satt på 35 … Blir nok mere som du antyder VWAP… Så 20 til 25 ish… Vil jeg tro…