Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Men det er fortsatt ingen signaler om at NTG skal ut av CNANO. At mange venter på å få exit fra NTG er noe annet.

Mye har gått skeis og sklidd på bananskall på EG. En del har også suksess. Verken det ene eller andre er noe EG har ansvar for. Notering på EG er kanskje en av de bedre testene man har på om markedet tror på selskapet. Uten tro er det nådeløs slakt.

Hvis CNANO noterer seg med EIC og solide partnere, samtidig som de melder om innkommende ordre av betydning , har jeg stor tro på at markedet vil ta godt imot CNANO, uavhengig av hvilken markedsplass de er på.

2 Likes

Takk for god diskusjon :+1::+1:
Vi må nok bare vente på god nyheter. :champagne::tada:

:moneybag::money_with_wings::dollar:

1 Like

Poenget mitt er at selskapene som kollapser på EG er ene og alene ansvarlig for kollapsen. De har ikke levert. Like som de med suksess - det er en del av de også - også bør få æren for det.

Jeg tenker at Cnano har alle forutsetninger for å bli en av EG’s solskinnshistorier. Så langt har de heldigvis holdt seg unna, da newsflow har vært for tynn. Å hausse at produktet er i markedet, for så å gå i ordretørke ville vært et tillitsbrudd, og skapt jojo-tendenser og frustrasjon.

Jeg håper noteringen kommer på et tidspunkt hvor de har fått bekreftet markedspotensiale og tilstrekkelige ordrer til å vise at de farer med substans, og ikke luft og brudepynt.

4 Likes

Enig med deg @HO5 - order/strategiske avtale/gjerne andre gjennombrudd

1 Like

Håper den posten tømmes fort :slight_smile: tok meg råd til en liten selv… snitte ned litt.

Der var det nesten gått 10.000 aksjer, 680 igjen på 17,5 (edit)

Ser frem til børsmeldinger med ordrer forhåpentligvis om ikke så altfor lenge. De store aksjonærene sitter stille i båten.

1 Like

Krysser fingrene. Har satset mye her. :crossed_fingers::crossed_fingers:

Jeg også. Mer enn jeg hadde tenkt. Føltes så billig så det bare ble sånn :grinning:

Billig ble dyrt etter dagens handler gikk gjennom… 🤌

Alltid kjipt å bomme på inngangen, på kort sikt, men på lang sikt så kan dette bli veldig bra.

1 Like
2 Likes

Den var veldig lik en annen artikkel delt her før? hvis ikke det var den samme da. Ekstremt irriterende med reklamen som kommer når en scroller nedover :slight_smile:

Men fin artikkel da!

Tror helt klart det er et triks. Kjipe greier.
Kjøper på 17 og selger på 19 nå, men endte på 14 pga den handelen ja. Lar være å sjekke saldoen for øyeblikket :grimacing:

1 Like

Den er ikke registrert engang,så her er det noe humbug,står sist omsatt for 17 Er vel noen som prøver og manipulere kursen her,jævla kjeltringer!!

Den er registrert i DnB ihvertfall, kommer nok i NOTC etterhvert

650 stk til kurs 14
17.11.2022.kl 15:14:55

Ja da er den ikke registrert som du sier på NOTC for der står sist omsatt på 19 faktisk.Uansett,hvem vil selge for 14 hvis de kan få 17? Rart og uforståelig.

Ble hele posten på 19,5 spist nå, eller ble den slettet?

Hadde vert fint om OTC fungerte som oslo børs :expressionless:

Noen som har for mye aksjer, som ikke vet de selger 2 x 22.093 ?

Tror vi vil le godt når vi ser kursen nå opp mot kurs 12 - 18 mnd frem :slight_smile: En av de absolutt mest interessante aksjene dette, og den flyr t o t a l t under radaren :slight_smile:

1 Like

Enig i at det har vært en dreining i markedsdialogen, men dette er etter min forståelse basert på det at de er langt tryggere på på både investorer, produktenes funksjonalitet og bredde, etterspørselen i markedet. Oppsummert tror jeg rett og slett at dialogen er justert ned da det ikke er behov for å “hausse”, ei heller notere.

Det ideelle slik jeg ser det er en rettet emisjon ett stykke frem i tid (mot de aktuelle investorene vi kjenner), og det er rimelig å anta at denne da vil skje i sammenheng med en påfølgende notering. Skulle jeg få viljen min blir selskapet notert i Sverige, eller i USA (eller begge). Antar en notering skjer når inflasjon / resesjon er på retur, renta er på vei ned, krigen er over, og arbeidsledigheten på vei opp. Altså sensommer / høst 2023.