Håper de har noe gode nyheter lenge før ut i 2023.
Tror ikke dagens lave rente er en game stopper for så mye, heller ikke at inflasjon hindrer opplisting.
Har ikke sjekket cash burn, men de må vel enten få inn nok penger eller hente mer en dag
Håper de har noe gode nyheter lenge før ut i 2023.
Tror ikke dagens lave rente er en game stopper for så mye, heller ikke at inflasjon hindrer opplisting.
Har ikke sjekket cash burn, men de må vel enten få inn nok penger eller hente mer en dag
Tiden vil vise, tollis
Som jeg skrev tror jeg en rettet emi kommer før sommer / høst 2023 (altså før en børsnotering sommer / høst), nyheter kommer nok frem mot denne emi (emi kanskje på vårpart mai-juni)…altså kan betydelige nyheter komme i perioden mars - mai.
Jeg tror dette er sannsynlig ut fra hvor selskapet er nå, utviklingen på R&D / salg m.m…, men igjen bare erfaringsbasert gjetting
Da er den snart nede på emi kursen på 16.Merkelig at folk vil selge den så billig,men det er vel juleribba som skal reddes vel.
Spørs om det er lurt å vente med å fylle på her, så mye usikkerhet i markedet så ikke veldig rart folk vil sikre verdier i trygge havner. Jeg HODLer.
Det er så latterlig lave volum at det blir bare plagsomt å følge med på kursen.
Ja, dessverre så plager det kursutviklingen
Tenker at det må skje noe
Masse bra info du finner frem. Men det endrer ikke noe fundamentalt med fremdriften.
Snart har jeg vert med i to år her og det skulle skje noe for lenge siden. Synes det var mer futt i media den gangen.
Kursutviklingen viser mye samme som mine sure meninger, det blir bare verre og verre
Men heldigvis små volum. Men stille som en 🪦
Nye lokaler
Samt 10 stillinger ute nå:
Noen andre som ikke får opp noe data/oversikt i vps?
Samme her. Men følger ikke med kursen for denne ligger godt gjemt.
Nå har de fikset det, så da kan jeg begynne å se igjen
Jeg tror nei. Men jeg har tatt feil en gang eller to før jeg altså.
Jeg tror ikke vi hører noe. Kanskje en post på linkedin
“Vi ønsker alle samarbeidspartnere en riktig god jul:santa:”
Det var tidlig julehilsen haha
Fellini, send meg PM.
Skulle gjerne likt å vite noe jeg også
Litt rart alt sammen. Når man forventer trøkk med produkt på vei ut er det muse stille…
Tror det er stille rett og slett fordi de vet hvor bra produkt de har. Investor likeså.
Har tolket lav nyhetsstrøm kun i positiv retning.
Der har du det ja, tror jeg.