Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

De er flink på video :slight_smile:

Passe fluffy da. En som ikke aner noe om hva dette handler vil antakelig forstå akkurat like lite etter å ha sett videoen

1 Like

Ja, omtrent null substans; men fine farger og grei musikk i videoen :thinking:

1 Like

Hvor spennende kan man gjøre en lyspære?

Tror det hadde vært på sin plass med en video som forklarer det hele helt grunnleggende. Slik at alle kan forstå.

De kunne i alle fall fortklart at de lager en lyspære :joy:

Vídeo er jo ikke laget for folk som ikke vet hva Crayonano driver med … Er vel heller laget til “reklame” til de selskapene som kan bli potensielle kunder og de vet selvfølgelig hva dette er òg hvilken bruksområder de eventuelt kan bruke chippen eller teknologien til… Det tenker nu jeg… Ha en god dag

De som ikke vet det eller skjønner det er ikke potensielle kunder til Crayonano… Dette er ikke laget for investorer … Eller folk som ikke var hva Crayonano driver med… Er laget for og treffe og promotere til utelukkende nye kunder …

«Søsterselskapet» Condalign har en ganske mer folkelig tilnærming CondAlign4 MOVIE.mov on Vimeo

1 Like

The CrayoLED™ is a market leading high-power UV-C LED with a compact footprint, offering the highest power density with a 10,000 hour lifetime.

Alle de som lå ute til 18 er slukt nå. Kjøpte akkurat de siste 950 :grinning:

Helt sikker? noen som tok de ut/inn?

Snakket med Nordea. De sa det var igjen 950

Så pass - kan jo ha vert noen som har hatt av og på en ordre da. Men den har lagt der hver gang jeg sjekker. Bedre bruke VPS å se selv.

Takk for et godt velformulert innlegg!
Her er det flere punkter som er aktuelle å ta frem i Q&A ved neste kvartalspresentasjon.

Jeg har vurdert deres kommunikasjon som delvis skyggelegging og bortforklaringer, uten at ting har kommet tydelig frem. Og det meste av timeline har blitt forskjøvet flere ganger.
Likevel har jeg solid tro på produktet og deres fremdrift, men vi bør kreve en mer konkret beskrivelse av fremgangen for å få klarhet i hvordan de tenker å få skalert opp produksjonen.

Imponerende OTC

Overraskende mange som vil ut under 18kr da. Dette gikk ikke helt veien i 2022.

:clown_face::clown_face::clown_face:

Skatte-aktivitet i siste liten!
Vi får tro på en endring på nyåret, men jeg skjønner at interessen har dabbet litt. Ting har vært forsinka og lite info kommer.

Tenkte det samme. Ikke rett aksje å realisere skatt på :slight_smile: