Litt mer handel enn normalt i dag…
Alt på 17 kr gikk nå.
Årets siste kjøp ble i cnano!
Dette er sikkert ikke negativt for CrayoNano
Da er julesalget ferdig!
Bare ikke nyttårssalget starter da
Får vel tro det kommer noe oppdateringer snart. Noe action
Ser ut som julesalget fortsatte…
Drit at det er noen som må hoppe av under forrige emisjonskurs…
Midlertidig. De store salgspostene er redusert
Ja. Det er vel vekke 70-80.000 aksjer nå ved inngangen til nye året. (Som var for salg, som bare er tatt vekk)
Her svinger det gitt. Innser at det ikke var spesielt smart å satse såpass på 20 tallet. Her er det bare å stole på at det fundamentale sitter som bare det etterhvert.
Bare bra at noen vil inn!
Slik er OTC desverre, lave volum. Var derfor forberedt på at kursen kunne mer en halveres på et tidspunkt da jeg først gikk inn. Det fundamentale for meg er uansett ikke endret så veldig mye, så jeg vill bli sittende igjennom stormen, kjedelig å hoppe av før selskapet har fått en reel sjanse til å vise hva de er gode for. De som har plukket på disse lave nivåene den seneste tiden, kunne ikke gjort en så veldig mye bedre deal👍
Med en rapportert burn rate på 6mn NOK per mnd, og 40mn NOK på bok, så er en emisjon nært forestående. Blir det notering på EG samtidig mon tro?
Det tror jeg nok vi vil se ja. Om den blir rettet eller åpen gjenstår å se, men IPO tror jeg havner rundt 20,- til 30,- (selv med den aksjekurs vi ser nå).
Tiden vil vise
Tenker du IPO blir på 20-30 kr pga det kommer nyheter som gjør det eller hva er grunnen til at du ser for deg en kurs i det intervallet? (håper du har rett)
Det blir ikke growth. Overveldende mange nynoteringer har gått rett i grøfta på growth. Det er ingen tjent med. Ledelsen i cnano har allerede fulgt med på markedet og taktisk utsatt notering. De følger med!
Håper selvfølgelig du har rett, men selskapet har alltid påpekt i presentasjonene sine at aksjen skal noteres på EG.
Tipper emisjonen blir satt på volumvektet gjennomsnitt. Altså betydelig høyere enn dagens pris.
11000 til salgs på 15 kr
Om det er lov å ønske seg noe når det gjelder noteringen så er det rettet emi før notering, og da gjerne i Sverige / Tyskland eller US. Notering i Oslo mener jeg blir feil.
Hadde jeg hatt ett ord med i laget så hadde det holdt med en børs for Norden