Jeg er aksjonær i NTG. Vi har som aksjonærer i NTG ikke fått info som tilsier at NTG vil realisere CrayoNanoaksjene.
Den omtalte exit fra NIK III - som tidligere var CrayoNanos største aksjonær - ble gjennomført ved at NIK III aksjonærene fikk utdelt aksjer i NTG
Sverige har vært diskutert flere ganger:crossed_fingers:
Disse uttalelsene kom før NTG ble etablert. Etter stiftelsen av NTG inngår CrayoNano aksjene i et nytt selskap- NTG - som ikke har som intensjon å selge enkeltselskaper, men tvert i mot bygge det Rinnan tror kan bli et nytt norsk industrieventyr. Jeg blir ikke overrasket om NTG deltar i den forestående emisjonen i CrayoNano.
Det er vel stor sannsynlighet for at det skjer noe Ila første halvår i år.
Først får vi vel Q4 oppdatering.
(Fab2 cleenroom i Taiwan skulle være ferdig i Q4)
De snakket om inntekter i H2-22… spennende hva de er på.
Så hvis/når de er tom for penger så er det vel forestående at det kan bli notering i samme renn.
Så får vi se hva som skjer med rentene fremover, ellers makro bilde. Selv om renten er høyere enn siden 2011 (hvis jeg husker rett) så er det fortsatt ikke så dyrt å låne penger.
Siste uken har det vert bittelitt mer volum enn siste tiden totalt sett, kanskje det er et tegn på at vi ikke skal lengre ned?
SemiLEDs hoppet vel 18% den dagen de slapp tallene, de falt vel noe tilbake.
Men de hadde bra respons fra markedet på sine tall den dagen.
Noen som vet når Q4 resultatet presenteres? Finanskalenderen er ikke oppdatert på hjemmesiden.
Så etter samme i går, så de hadde Q4-2021 i Februar 2022. Så innen 1 mnd da…
Selges mye på 15 for tiden. Har det vært noen endringer blant de største aksjonærene nå på nyåret?
Ja tenkte det samme, om det er noe endring i toppen.
Når det endelig var tømt på 15kr, så kom det en ny bolk på 10.000 aksjer ut for 15kr.
Litt samme som med 20kr i 2021.
Næsj. Støy.
Ser det er delt der nå
Prøver å snappe 1000 til på 14
Heftig reise dette her, men prøver å ha blikket langt frem og få tak i billige aksjer på veien.
Q4 2022 Trading Update
16 February 2023
Hvorfor er et internt magasin bullish? Det viser jo bare at selskapet driver organisasjonsledelse, noe annet hadde vært litt bekymringsfullt.
Jeg tolker det som at det er bra fart i selskapet. Man får jo lese det akkurat som man vil. Som aksjonær leter man etter positive signaler.
Vi får høre hva de har å si 16.2
Hva er dine grunner for ikke å tro på selskapet ? Eller er du nøytral ? Aksjonær ?
Det letes vel generelt etter informasjon.
Hva er dine grunner for å fokusere på minks motiver? Er det for lite hauss her? Har du litt for høy inngang? Er du mer opptatt av dagskursen enn å få fram alle sider ved selskapet, både positive og negative?
Grunnen til at jeg oppfatter internavisen positivt er at den gir litt info om hva som foregår innenfor veggene. Den gir et innblikk i internkommunikasjonen. Selv synes jeg det var lite nytt om produktet, men interessant å lese lederen og om r&d, prod eng og supply chain.