Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Min korte take er at det fundamentalt virker bare mer og mer positivt, men at kursutviklingen er veldig vrien å forstå seg på særlig pga denne kapitalinnhentingen

Har endelig fått lest gjennom nyhetene. Jeg er som vanlig veldig positiv til alt, så dette ble i samme gate. Krysser fingrene for at vi ikke blir utvannet.

Får inntrykk av at mye har gått som planlagt, og det ser jo lovende ut om 2023 og 2024 innfri fra info’en.

God helg folkens, takker for masse bra innlegg i dag :slight_smile:

2 Likes

Takk for info. Hvilken side finner du denne infoen på? (Selgere og kjøpere)

Hei Eddi, du kan finne live kurser her via VPS. Har du aksjen går du bare inn på den, ellers må du søke den opp. https://investor.vps.no/garm/auth/login

Dnb har kurser og ordrer, men de har minst 15 min forsinkelse.
Sikkert flere som har også, Nordnet har ikke, og de må du ringe for å handle hos.

Jeg som tenkte se etter noe aksjer på 15 kr

1 Like

Forhåpentligvis ser vi det aldri igjen.

Helt enig, men hadde flyttet på noen midler for å ta noen billige askjer, men burde jo gjort det på fredag!.

Trenger ikke være spesielt optimistisk anlagt for å ha en mistanke om at “noe” er på gang.

Er veldig fornøyd med snittpris på 16.5! Skulle det mot formodning komme flere billigsalg er jeg klar :sunglasses:

15 kr igjen nå

Muligens siste sjanse på 15

Det var i overkant av 12000 til 15 til salgs i slutten av forrige uke også.

Blir bra når de er ute, de måtte sikker ha penger fort siden de hopper av nå.

Veldig spesielt at ikke noen få tusen aksjer blir slukt raskere. 15 kr er lavt

Hvis de fleste av oss her napper til oss en liten post hver, så blir den fort borte. Jeg tok en liten post til i går, selv med kurtasje syns jeg disse nivåene er rimelige :blush: Hvem er neste?

Jeg kjøpte mer på 15 her om dagen. Har nok nå😀

1 Like

At teknologien virker er vel helt siklet t. Nå blir det utrolig spennende om de klarer å selge produktet så det virkelig blir store inntekter av det. Viser de at de klarer det så kommer kjøperne.

10000 til salgs på 16 nå. Det er laveste.

Bare 1350 totalt på kjøp til sammen

Så da er det fortsatt samme selger da?

Bare å søke på proff og drive videre research derfra.