Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Crazy tilbud på Insidermedlemskap - avsluttes midnatt søndag 🎉

Er du klar for å se det villeste tilbudet jeg noengang har gitt på Insider-medlemskap?

100.

dager.

gratis.

Hvis du er rask da så klart…

Når du bestiller blir det plutselig 99 dager gratis til nestemann … og så 98…97 osv. :slight_smile:

Trykk her for å sikre deg en god deal før resten får det med seg :slight_smile:

Som Insider får du tilgang til:

Spørsmål? Spør gjerne her :slight_smile:

God kveld videre!

Hilsen pdx

14 Likes

@anon21766851 - Du har vel rekord i antall innmeldinger og kan vel ikke si nei til dette? :wink:

6 Likes

Noen måtte åpne ballet - det tok ca 3 minutter :smiley:

100 gratis dager til @scmooth! :smiley:

6 Likes

La inn meg selv men vil gi det bort da jeg er innsider.
Kanskje det kan bli et nytt medlem??

3 Likes

Tilbudet gjelder også hvis du har vært Insider tidligere - jeg er i det gavmilde hjørnet :smiley:

1 Like

Bra insj! Nå gleder jeg meg bare til all den andre galskapen vi har diskutert! :stuck_out_tongue:
Hvor er partyhattene!? :smiley:

2 Likes

Voldsomt, jeg blir gjerne med!

6 Likes

Hyggelig tiltak Amatouren! 99 dager gratis!

1 Like

Og vipps blei man innsider igjen :slight_smile: Antagligvis en god del lenger enn 98 dager. Har sjkedd mye spennende på innsider-delen siden jeg sist var innom.

4 Likes

jeg registrerte meg på feil brukernavn :sweat_smile: reg på getschwiftyy. Har du @pdx mulighet til å fikse det?

Tillegg: hmm, utifra «Insider» tag’en nå ser det ut til å ha funket uansett :grin:

3 Likes

I fixed :smiley:

2 Likes

Lurer på om noen blir insider når vi er på1.
En dag gratis.
Da må han/henne være rask med å lese.

2 Likes

Det renner inn med bestillinger nå, alle skal få, kommer oppdatert liste med hvilket nummer dere havner på snart :smiley:

Jeg rekker ikke oppdatere teksten i tilbudet raskt nok, men bestiller du fra nå av får du ca 80 dager gratis :slight_smile:

1 Like

jobbe fortere!

10 Likes

Hoppa ombord her jeg nå :+1:

Satt å vurderte insidermedlemskap uansett. Syntes du gjør en god jobb med å holde dette forumet gående, og mange dyktige skribenter og en hyggelig tone på folket. Kudos til deg!

8 Likes

Steike, det blir mange trivelige tryner på biotekchaten fremover! Welcome :champagne:

4 Likes

Jobber for harde livet her nå :slight_smile:

5 Likes

Oppdatert liste: alle er lagt inn i rekkefølgen de ble registrert :slight_smile:



4 Likes

Velkommen, husk at chatten ikke er SFW etter klokken 2100. :stuck_out_tongue: Ellers er det bare å fråtse i innsidetrådene.

1 Like