Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Crazy tilbud på Insidermedlemskap - avsluttes midnatt søndag 🎉

Morsomt! Gleder meg til å teste insider :sunglasses:

2 Likes

YES! PARTYHATS! :stuck_out_tongue:

1 Like

Det kom et ønske om partyhatter… partyhatter er på plass :smiley:

3 Likes

2 Likes

Fest Fest Fest!

2 Likes

Takk for et spark i rompa til å komme meg på innsiden. Kanskje ikke nødvendigvis fordi det er så mye mer spennende stoff, men like gjerne for å være med å støtte opp om det gode arbeidet som gjøres med drift og adm.

Edit: Også 100 dager da gitt. Får levere inn tippekupongen i morgen. :wink:

Takk for tilbudet pdx. :slight_smile:

2 Likes

Velkommen skal dere være alle sammen :slight_smile:

Ble ikke 100 dager på alle dessverre :wink: Kom vel inn 30 bestillinger på noe minutter mens jeg prøvde å oppdatere listen med navn, haha.

Hmm… Pussig for det sto charges etter 100 dager på bestillingen min. Men greit uansett. :slight_smile

Min feil at det ikke ble bedre forklart :slight_smile: Det står i beskrivelsen inne i “handlekurven” at hvis flere bestiller samtidig endres antall gratisdager alt ettersom rekkefølgen man bestilte i :slight_smile:

Skal lage et smartere system til neste år så det ikke blir så mye manuell jobb, og så dere kan se oppdaterte tall raskere :wink:

Vet du hva. Det er helt i orden. Etter alt jeg har lært her på forumet, så burde du ha fått etterbetalt for ett år. :smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Pass på nå, det kan han helt sikkert fikse :frowning:

2 Likes

Det ville jeg aldri gjort!

Også meg:

4 Likes

Gleder meg til overraskelsen til trofaste insidere :gift:

1 Like

…party hats? :crazy_face:

3 Likes
1 Like

Lavere kurtasje hos nettmeglere🤔

2 Likes

Må ta kvelden her nå, men alle som bestiller i natt får 39 dager gratis Insider :slight_smile:

3 Likes

Flaks ingen har lest «jeg aksepterer vilkårene»

Der står det om etterfakturering pr dag med medlemskap, og en inkassoavtale pdx har med axactor​:sunglasses::champagne:

4 Likes