Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Crazy tilbud på Insidermedlemskap - avsluttes midnatt søndag 🎉

Og så tror jeg muligens det står noe med liten skrift om at kroppen din doneres til et biotekselskap for eksperimentering.

9 Likes

Donasjonen av skrotten var vel etter at nyrer, lunger, hjerte og testikler er solgt til et kinesisk organselskap.

3 Likes

Kommer melding i Januar om at paradigme i nano er innrullert 100% :rocket::joy:

1 Like

84 dager «innafor»…! Yuuuhoo!! :+1::partying_face:

2 Likes

Oppdatert liste :slight_smile:

2 Likes

Oppdatert liste!

Jeg har ikke så mye tid til følge med de neste timene, så alle som registrerer seg nå får 30 dager gratis :slight_smile:

80 nye Insidere så langt - når vi 100 før Black/Blakk Friday er over? :smiley:

3 Likes

Galskap! :smiley:

3 Likes

1 Like

Husk at gratisperioden på 30 dager reduseres ved midnatt :smiley:

96 nye Insidere har slått til på dette tilbudet så langt, velkommen skal dere være! :slight_smile:

2 Likes

Reduseres? Det var inntil 100 stk vel?
Nesten i mål da, må jo kalles en suksess! :smiley::+1:

Stopper ikke ved 100 nye Insidere hvis flere enn 100 vil ha :slight_smile: Men, jeg stoppet nedtellingen på 30 dager gratis, så det fortsatt skulle være et spennende tilbud. Så hvis du vil ha 30 dager gratis, og ikke 20 bør du bestille før midnatt :slight_smile:

2 Likes

Tar gjerne 30 dager gratis, selv om jeg er insider fra før av :joy:
Neida, greit å bidra synes jeg. :+1:

1 Like

Ikke fått ut fingeren enda? Husk at gratisperioden reduseres ved midnatt :wink:

1 Like

Utvide prøvetiden på sju dager til 30dager @pdx ? :kissing_heart:

1 Like

Siden du spurte så fint så :slight_smile:

2 Likes

@Hutiheiti sneike seg inn som ny Insider nr. 100!!!

Utrolig hyggelig med så mange nye Insidere :slight_smile: Jeg regner med at de blir tatt godt i mot :slight_smile: Husk å si hei i chatten!

Du kan fortsatt få 20 gratis dager Insider hvis du ikke allerede har tatt spranget :slight_smile:

2 Likes

Moro med så mange, og de er selvfølgelig hjertelig velkommen!
Bare å bidra med det dere kan, spørre så mye dere vil, husk at her er det ikke dumme spørsmål-trust me, det har jeg funnet ut! :sweat_smile:
Det er mange dyktige og trivelige folk her som deler av kunnskapen sin, og de diskusjonene som er her inne er ofte til hjelp for mange.
Jeg er sikker på at mange har både tjent og spart mye penger på informasjonen og synspunktene til folk her inne :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Takk igjen til alle som ble Insidere, dette gikk jo over all forventning!
Kanskje tilbudet var for godt? :champagne: :smiley:

Her er en oversikt over hvor lang gratisperiode alle har fått og datoen for oppstart av vanlig medlemskap.

Har du spørsmål er det bare å sende meg en privat melding.

Hilsen pdx

5 Likes