Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Men har du eller noen andre sett på Alchemix som et alternativ til feks. Aave de tilbyr lange lån om jeg ikke misforstod podkasten fra epicenter

Leste og nettopp ned artikkel om Spooky Swap som hadde vært i kontakt med Alchemix.

https://spookyswap.medium.com/alchemix-outreach-and-defi-growth-4ffee7b3de9c

Tror Alchemix tross pris med såpass lav supply fortsatt er billig og den er på ca. 50 % av tidligere pris.

Nei, den har jeg ikke sett på :relaxed:

Liker hvordan Fantom begynner å hente seg igjen.får håpe at dette ikke er en bull trap :crossed_fingers:

https://app.intotheblock.com/coin/FTM?pid=coinmarketcap&utm_source=coinmarketcap_widget

Og passert 15mill transaksjoner :rocket:

1 Like

Cross-chain for SPIRIT.

https://medium.com/graviton-one/spiritswap-partners-with-graviton-to-enter-cross-chain-markets-91f1e5a2639d

Denne blir samme som pancakeswap for BSC. Jeg staker og holder denne og tenker langsiktig.

187% APR, helt ok.

2 Likes

Bare tidspørsmål før FTM kommer på Coinbase og :ok_hand:

Fikk ikke vekslet inn fra selve Crypto.com app’en enda, men får se hva det vil koste å kjøpe og sende på Fantom nettverket. Synes og det har blitt vel stive priset hos Crypto.com i det siste på transaksjoner ut til andre exchanges eller eksterne wallets. Er vel det de tjener penger på om dagen :man_shrugging::sweat_smile:

2 Likes

God twittertråd

2 Likes

Enig, tenker og tiden er inne for å sitte litt på cash og plukke opp litt og litt. Er vel lov å håpe at en slags bunn er nådd for flere alts :upside_down_face: :crossed_fingers:

1 Like

Tenker og som det nevnes i Twitter tråden at flere coins er godt overpriset og sikkert ikke har livets rett i det lange løp. Som er vel overordnet bra for de coins som er igjen «Let the purge begin»

Tror det er og viktig for de som sitter på coins nå og følger med på community ikke bare priser og charts, spesielt når det kommer til alts. Har flere ganger kommet over noen coins som ser bull ut, men hvor community har død ut på deres sosiale medier som Telegram eller Discord og tydelig at folk har enten solgt seg ut eller gått over til noe annet.

2 Likes

Som Doge og Ethereum Classic, døde coins med høye priser.

2 Likes

Har traderne reist på ferie eller? Ikke mye handelsvolum.

Posta i en trading kanal på FTM sin Discord.
Der de snakker generelt om markedet

Antar at kanskje dette er en av grunnene, blir nok kanskje like mye ned som forrige søndag imorgen :sweat_smile:

Ser vi er nede å tester 200 dagers igjen nå. Spennende dager! :grin:

1 Like

Passer jo fint da. Test 2 ganger av 200 dagers og så dobbelbunn. Forhåpentligvis. Kan aldri tenke meg at det er lurt å selge nå. Det er nok typisk slike salg man hadde angret på tenker jeg :slight_smile:

3 Likes

Ha ha solgte meg nettopp ut av noen alts og sitter på USDT. tenker jeg laster opp igjen imorgen der jeg solgte. Jeg tror vi ser ny bunn imorgen som forrige søndag og så opp igjen for stabilisering. Mulig jeg har gjort et feilgrep :man_facepalming:men tar sjansen :crossed_fingers:

Vanskelig å si ja :sweat_smile: men dersom en del tradere på en rekke forum forventer rød dag i morgen så blir jeg enda mer i tvil. Vi vet jo alle hvordan det pleier å gå når “alle” forventer noe :sweat_smile::see_no_evil:

He he sant det, iblant så må man ta en sjans :sweat_smile:

Men trenden ser stortsett rød ut på alle markeder, flere som selger og søndager pleier det alltid å være en nedtrend så tar et kort der 🥲😅

Hehe. Ingen tvil om hvilken farge det er nei :sweat_smile:

Kjøp på røde candles, selg på grønne er det mange som sier :ok_hand:

2 Likes

Og må man tenke, daily, weekly eller monthly?
Synes dette ser ut som en god konsolidering, folk trekker pusten, ingen vet helt veien videre. Men jeg tror ikke at dette var det store bullmarkedet slik vi så i 2017/18. På langt nær. Tidligere bulls har også hatt en stort pust i bakken, dette kan bli på flere uker, kanskje måneder. Synes det er like greit å holde hvis man ikke allerede har solgt, plukke opp litt mer på dippene kanskje, men absolutt ikke dumpe med tap i disse tider. Dette er sykluser og de gjentar seg. Kjøp kvalitetsprosjekter og hold. Mulig utgang kan være i høst, kanskje neste vår. Nå er det kun “kjennere” igjen på tråden her. Det er når den oversvømmes av ivrige sjeler at man skal se etter utgangskurs :slight_smile:

4 Likes