Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Shiba blir listet på Coinbase. Akkurat som jeg sa for 30 dager siden :slight_smile:

En liten oppdatering:

Spiritswap, en av de større exchanges/pools på Fantom, får limit-ordre funksjonalitet levert gjennom Unidex API.

På unidex kan man nå trade desentralisert på 9 blockchains, opp 5 siste måned.

I løpet av juli vil leverage trolig være på plass også.

Hvordan vil leverage påvirke volum og derigjen airdrops, mtp prising av UNIDX?

Kommer jo an på hvor mange som bruker terminalen, men normalt øker leverage volumet en del. Personlig trader jeg lite for tiden, men hadde jeg gjort det ville det nok vært kortsiktig og med litt giring.

Når det gjelder fees og airdrops så tror jeg fees på leverage vil avhenge av fees på den/de børsene som gjennomfører handelen.

Founder har sagt at han ikke ønsker å ruinere noen med fees…! Ta feks en ordre på 100.000$ med (100x leverage, koster 1000$) som har 0.2% fee på exchange, så legger man til 0.1% på Unidex, så blir det totalt 300$ i fees. Jeg tror derfor fees blir litt lavere på leverage, men som du ser kan det fort bli en del selv om de feks halveres…!

Om du har en nettside og synes det hadde vært gøy å integrere trading på siden, kan du nå legge inn API for limit ordre på 11 blockchains inkludert ethereum, fantom, bsc mm, i løpet av minutter. Volumet går gjennom Unidex, og holders av token får 50% av feex (mellom 0,1-0,2%).

2 Likes

Denne har fin utvikling nå.

2 Likes

Ja de burna en haug med FOO :rocket:

Og ny farm :ok_hand:

2 Likes

Kjøpte zoocoin etter du snakket om den her og har hatt en hyggelig reise. Tenkte å prøve å farme her på Fantums nå. Men er det bare meg eller virker hele den siden litt amatørmessig for å si det pent??

2 Likes

Noen som har tanker om curve? Stablecoins er ikke så interessant, men de har veldig høy tvl. De blir jo ofte priset i forhold til tvl.

Yes enig sammenlignet med andre farms systemer ja, men grei ROI så farmer så lenge det er grei APR :v:

Dere som er litt aktive - hvor mange ulike tokens og coins har dere? Det føles som jeg har for mange og sliter litt med å holde oversikten…!

På portofolio’en min på CMC app’en har jeg underkant av 50 forskjellige :sweat_smile: og så har jeg litt her og der som ikke kan føres inn på CMC app’en vil tippe kanskje rundt ~55 forskjellige :man_facepalming::man_shrugging:

1 Like

Lastet du opp noe JUST?
Gått nesten 5x siden jeg kjøpte, doblet seg siden igår bare, fortsatt stort potensiale her :ok_hand:

Nei, dessverre :pensive:

34 og det er etter en stor renskerunde :sweat_smile:

2 Likes

Skikkelig bra av Fantum :clap:

1 Like

$1 here we come, og skikkelig bra Farm APR enn så lenge :ok_hand: :crossed_fingers:

2 Likes

Det er over dollaren moro starter og den virkelige fomo trer inn. Fantums blir nok hovedspiller i NFT for Fantom nettverk.

MC tillater det også! (2.2m dollar)

Battle kamp innført. Mint prisen går opp. Burn i verksatt. Apr=997%!

Hvis Fantom lykkes, noe jeg tror den vil gjøre blir også Fantums stor.

1 Like

Synes denne virker lovende:. TVL

MORPH er native token

Gode rewards, team som virker bra.

Ca 25% av tokens er mintet.

Max supply er 2 mill tokens, 6% er burned.

Fully diluted mcap 6.74 mill.

Over 10 mill TVL, 2 mill 10 dager siden.

Pris 3.37$ nå

Kan farme feks MORPH/SPIRIT til over 1000%

Det er risky å holde på med farming, men synes de gjør mye bra og kommer stadig med nye tokens.

Kan bli en av de bedre på Fantom tror jeg!

Tok faktisk en liten bag her etter at du postet. Spennende tokenomics. Relativt fersk men virker til å holde seg bra. Bra TVL/Mcap ratio. Føler det som ganske safe å farme mtp at jeg tror at både ftm, og følgelig spirit vil gå bra når markedet snur. Takk for tips, igjen!

1 Like