Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Samme jeg tenker…!

Følger opp litt på Morph.

Morph har noe de har kalt for Neo Pools. Der kan du single stake Morph å få rewards i

WFTM 1414% Apr
SPIRIT 1489% Apr
DAI 1336% Apr

TVL: 11M$
MCAp : 1,7M$

Jeg er med i Spirit/Morph farmen, får cirka 800$/dag der som jeg singelstaker Morph med mot WFTM i rewards. Kunne autocompounda det over hos Grim, for mer Morph/Spirit LP’s, men kan jo ikke få nok FTM :joy:

2 Likes

Men har ikke Neo Pools en veldig tidsbegrenset varighet?

Jo. Er igjen cirka 3 dager nå foreløpig. Men utnytter de godt!

1 Like

Tok en runde på Morpheusswap.finance nå, og de viser til helt ville APR 1000+% over hele linja. Hvordan er dette i det hele tatt mulig?

Jeg aner ikke, men det tikker da inn og fungerer som forventet. Utvikleren er veldig aktiv o Telegramgruppa. Om du spør han får du helt sikkert svar. Discord kommer til uken.

Så lenge nye farms legges til blir det kjøpspress på Morph, dessuten er det bare 2mill totalt (ikke som en del andre farms det det er ubegrenset antall tokens - så fully diluted mcap for Morph er gitt).

Har dere sjekket team osv?

Vet bare tidligere at ekstrem høy apr gjerne har blitt etterfulgt av rugpull.

Sier absolutt ikke at dette er det.

Morph virker litt i overkant «free lunsj». Nå teamet de akkurat opp med Sun Finance, som heller ikke lyser av troverdighet IMO. Vi får se, ser gjerne litt due diligence av disse prosjektene.

Om noe ville jeg heller vært skeptisk til Grim enn til Morpheus, for det er tydelig at de leverer en annen apr enn de oppgir.

Morpheus audit har ingen store feil så vidt jeg kan se men jeg er ingen ekspert.

Yield farming er relativt vanlig og ja det er en hel del scams og rugpulls men magefølelsen sier at Morpheus ikke er det.

Nå 22 mill TVL

Pris : 5.12$

Nå 27 mill TVL

Pris: 6,36$

I tillegg får vi ganske bra yield:

Det er om man ikke autocompounder via Grim.

1 Like

Var et par fine uker, men gikk bort fra LP-farming da impermenant loss på Morph ble i overkant mye, og spesielt hvis Morph virkelig skyter fart. Staker heller kun Morph til 400% APR, som ikke er så verst det heller.

Jeg ser på det som en forsikring :slight_smile: Foretrekker faktisk LP selv…!

Jeg gikk inn i denne, Polydragon med 1000$ - den er på BSC, Polygon og nå Fantom.

Farms starter om ca 30 timer, noe over 300.000 tokens er minted, totalt 30 mill på de tre chains.

Kjenner en som gjorde noe promo for dem - men vet ellers ingenting om prosjektet.

Her er referral-link, jeg får noe om du ender opp med å farme via linken.

Tror den vil gå veldig ned i pris i starten når farming starter, så det gjelder å selge rewards raskt for å gå i pluss. Men etterhvert går den kanskje i likevekt og kan gi en reise som med Morph?

Hvem vet men prosjektet er i hvert fall allerede på BSC og Polygon.

High risk!

Edit: gikk ut igjen, med 35% profitt. Men skal prøve å følge litt med og se hvordan det utvikler seg. Pleier å være en dump når farming starter.

Nå 46,4 mill TVL

Dex kommer snart.

Hei. Første gang jeg er inne på denne kanalen, fått mer interesse for defi siste par mnd. Noen som har sjekket ut

Har brukt de i 6 uker, ca 2% yield i uken.

2 Likes

Vet du noe mer om GLCH nå? Var litt uvilje i rekkene mener jeg å huske…?

Virker som mye er på billigsalg nå men vil gjerne satse mer på færre enn lite på mange.

Selv har jeg fortsatt troen på Unidex, leverage-plattformen på Fantom hadde 100mill første 16 dager, de har planer om å bli cross-chain så man kan legge inn ordre på andre chains og gjøre leverage på Fantom, og få gevinsten ut på den chainen man satte ordren.

Føler nok jeg har gjort en del feil i mine investeringer, blitt flinkere til å selge for litt gevinst, men lar stort sett mesteparten bli og ignorerer tegnene når markedet snur.

Glch måtte jeg dumpe da de kom med melding om at de måtte utsette i 8-9 mnd og bytte til Substrate. Endringer skjer, men denne kom helt på oppløpet og etter at sjefen (Sean) og andre i teamet flere ganger hadde sagt at alt gikk etter planen. Da raknet tilliten for min del

1 Like