Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Den store OLJE-trĂ„den 🛱 1

StÄr i samme artikkel at Russland har 500 000 fat Ä gÄ pÄ ogsÄ, slippes alt dette ut i markedet blir det virkelig fall.

Stemmer.

SÄ blir litt rart at oljeprisen hopper oppover nÄr man vet at man vil Þke produksjonen med tilnÊrmet 3 millioner fat samtidig som forbruket gÄr ned i tiden som kommer pga corona.

Å spĂ„ oljepris er det noen som klarer, men dette begynner Ă„ bli veldig rart.

LUPE is in a strong financial position and whilst the recent sharp drop in oil prices is a concern we believe that our low cost, high quality asset base, with a FCF breakeven before dividends of about 20 USD/barrel capex to produce existing assets of less than 3 USD/barrel


1 Like

Den Ăžkte mrngden olje er ikke i markedet enda.

Ingen som har sagt at den er i markedet enda, dette er hva de selv signaliserer. SÄ fÄr man se hva som faktisk skjer


Nettopp, vi fÄr se. Og det er det oljeprisen signaliserer.

Lyst pÄ litt kald olje i Ärene

Markedet priser inn en lĂžsning fĂžr 1. april.

Kommer ikke den sÄ kan det fort bli ned mot 30 og under.

1 Like

Det er vel bare en korrigering fra i gÄr?

Er vel ikke noe rart at prisen henter seg inn litt igjen etter et sÄ brutalt fall?

1 Like

Vi snakker markedsandeler og prinsipper. Er ikke mye fornuft som prises inn da.

Skal man ikke bli for useriĂžs, men det er jo bare Ă„ se hvordan de meksikanske kartellene forsvarer markedsandeler og priskrig.

1 Like

Nej, det Àr ju ingen poÀng med ett möte i maj/juni om man inte nÄtt överenskommelse angÄende korona-strategi.

1 Like

God anledning til Ä kjÞpe bear olje X5 nÄ? Hva sier dere?

Jeg hoppet ut igjen pÄ break-even, blir stressa av at det er sÄ mange faktorer som spiller inn her :sweat_smile:

1 Like

Ikke sÄ dumt tidspunkt tror jeg, men jeg kjÞper ikke selv. Olja er alt for uforutsigbar


Da har Occidental Petroleum kuttet utbyttet fra $0.79 til $0.11.

Hvem er neste mann ut?

Tenkte jeg skulle sjekke hvordan det gikk med US nedslag av 12 mill fat olje siden fristen var i dag. Kansellert!

1 Like

Er det hÄp for mitt lille AkerBP bet? :blush:. VÊrt en stund siden man fikk den for 138.

Hvor langsiktig har du planer om Ă„ vĂŠre?
Ved normal oljepris vil du stirre 15%, og Ăžkende, utbytter.

SÄ er spÞrsmÄlet, nÄr/vil det skje?

Kun som underholdning. 3 dager maks. Selskapets verdi 40% av for et Är siden. Dette tross Sverdrup produksjon. Tenkte at det mÄtte vÊre rom for en liten bounce.