Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store OLJE-tråden 🛢 1

EU kan si hva de vil og bruke så flott ord de bare vil. De vil jo ikke ha mer atomkraft eller kullkraft og de skal liksom fase ut gass. Good luck sier jeg bare. Helt urealistisk.

Gassmarkedet har litt for stor supply balndt annet pga at LPG/LNG fra US. Det er biligere å frakte med båt fra US enn at feks industri på Grenland kan handle Norsk gass…

Når det gjelder UK sine planer for fremtiden så spiller gass en svært sentral rolle. Denne er absolutt verdt å se om du ikke allerede har gjort det. Kanskje litt nyttig for NEL aksjonærer også?

https://vimeo.com/304357340

2 Likes

Sant, det er en lang vei å gå, men målene er uttalt. Jeg har 20år i Norsk Gass. Troll, Kvitebjørn, Visund, Fram og Snøhvit så dette har jeg litt kunnskap om.

Det skjer mye spennende vedrørende CO2 og Hydrogen
Bra video.

2 Likes

Det er begynt å komme meldinger om terminering av kontrakter ifbm boreoppdrag og seismikk.

Nå kom denne for DNO, Downgraded to HOLD (BUY), target price to NOK4 (15) .

Blir vel total slakt i Oljeservice, igjen og.

Det er nok full grunn til å anta… Nå ble vel nettopp Aker kursmål babert med 64%…

Citi ser jo ikke særlig positivt på oljeprisen i Q2. Jeg trodde jeg var negativ når jeg begynte å snakke om 1998 og 8-9$…

2 Likes

Equinor i 70kr da, registrerte nytt kursmål 227 fra morningstar. Ikke lest rapporten, men ser ikke det med det første.

Dnb kuttet fra 175 til 125 sist uke med brent spot 43 for 2020…

1 Like

Er det noe oppdatert kursmål på Aker BP??

kuttet fra 292 til 200 med brent spot 43 for 2020 sist uke

1 Like

image

Noen som kan forklare Oljen? Er E24 lei nå?

1 Like

Uerfarne kjøpere for ikke lov å sjekke.Ellers hadde børsen falt i verdi

DNB har hatt 25,30 en god stund. Gidder ikke mer der heller.

falt en del siste timene…oljen altså

Hvor ser man den best nå??

image

Har gått opp litt fra i går.

1 Like

https://money.cnn.com/data/premarket/

Var i 18 i pluss.Falt 7

Takk skal du ha :+1: :+1:

Denne var fin, hva tror du? :slight_smile: :bear: :ox:

USA skal vel også fylle opp lagrene til randen. 77 mil?