Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Den store OLJE-trĂ„den 🛱 1

Yo! Flere som handler Olje pÄ Plus500?

Jeg lurte pÄ om man mister innskuddet sitt nÄr markedet stenger og bÞrsen svinger? Nybegynner. Takk for svar!

Hvilket produkt har du kjĂžpt ?

Vi diskuterte litt oljepris pÄ chatten og legger volum for WTI kontrakter her. WTI rulleres i morgen 21.04. Spred mellon de to kontraktene er solid


1 Like

Hva skjer om man holder bull/bear produkter over en slik rullering? Ingenting? Knockout?

Olja
! :scream:

1 Like

Der ja, venter jo bare pÄ at de skal ned mer fremtidskontraktene ogsÄ. WTI juni ned 11 % :open_mouth:
Har vel vÊrt slik hver mnd at man rullerer over i ny kontrakt som er mye hÞyere, men sÄ faller den ned mot samme nivÄ i lÞpet av mnd og sÄ repeat.

2 Likes

FĂ„r betalt for Ă„ ta imot olje.
FĂ„r betalt for Ă„ bruke strĂžm.
FÄr betalt for Ä ha lÄn.

Litt av ein verden vi lever i. :thinking:

7 Likes

Olja! :grin: Skjer, Trump tweetet?.

Tweeter hver dag.lite kraft i det nĂ„đŸ€Ł

2 Likes

Jeg shortet pÄ RÄolje pÄ Plus500 nÄ nÄr den er 22,87%, hÄper pÄ at den gÄr ned til 19-20%.

3 Likes

PÄ tide Ä gÄ long i oljerelatert fremover da

Er wti ned 98% bare idag? :see_no_evil:

Artig at den fint kan gÄ ned over 100%

1 Like

Det er det sykeste jeg har sett :sweat_smile::sweat_smile:

2 Likes

Dette er papir olje. Den har ligget unaturlig hÞyt i forhold til fysisk WTI sÄ en korreksjon mÄtte jo komme. At det kommer i dag ifbm rullering av kontrakter var sÄledes ikke utnaturlig. At det er ned 98% er vel kanskje i drÞyeste laget. Wti som handles i morgen er vel noen Ä 22$

SÄ i morgen sÄ stÄr det i nettaviser om tidenes oljerekyl


4 Likes

Over 100% fall og negativ pris. Ikke vĂŠrst :sweat_smile:

image

Der var det stopp, det gÄr ikke lenger ned pÄ tradingview i hver fall. Er prisen negativ?

2 Likes

tenk Ä mÄtte betale for Ä bli kvitt olja