Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Faaantastisk😋 klarte ikke dy meg, jeg har tross alt kjøpt noen til lagring og😄 søt og mektig- kaffe med lett preg av ristete bønner, mørk sjokolade og hint av skinnjakke i bakkant🥳 litt “fersk” og mangler litt av sødmekraften i 6ern så det er bittelitt rom for lagringsforbedring😄 untappd 4.8/5

6 Likes

Ekstra god jul er magisk😍
Bare pass på å ikke ta for mange sånn at det blir en ekstra utrivelig jul (13,5 volumprosent)

3 Likes

Flott white IPA

3 Likes

2 Likes

Blitt inspirert av president Biden, nå skal de strategiske lagrene tømmes.

5 Likes

Hvordan var den? Har en flaske av den stående, pluss litt annet snacks

5 Likes

Sort gull.

Har ikke mye erfaring med skikkelig tungvekter-øl, men ville beskrevet den som mektig kaffe og nesten som varmebehandlede dadler (tenk baconsurrede dadler).

En rik søtsmak, rett og slett.

Og som antydet litt over her, én er nok. Etter fire timer overtid satt denne som et skudd :cowboy_hat_face:

4 Likes

Julefred er digg, mye smak men lettdrikkelig julekos. Jeg avsluttet en lørdagskveld med en ekstra god jul. merket godt de 13,5% gitt. :sweat_smile:

3 Likes

Den der er helt fenomenal. Så blir man litt påseilet av den og🥳

Det gir meg assosiasjoner til Nøgne sin Julequad som jeg hadde i fjor.

Som du sa, Julequad hadde også en rik søtsmak og fylde, men hentydninger til marsipan og moreller.

Til julens fiskeretter er Kinn Solsnu blitt en fast følgespartner, den er knallgod!

1 Like

Rolig 15%-er til kvelds.

3 Likes

Ikke ueffen dennne :+1:

6 Likes

Man tar ei øl på strålende børsdager vel?

3 Likes

Kan vel ta ei øl når det har gått rævva siste tiden på børsen også :smiley:

Vi er jo veldig heldige med utvalg av nydelige geuze fra blandt andre 3F på polet her på berget.
Mon tru om det etter kvart er ein importør som tar inn litt av denne godsakene også👌🏻

4 Likes

Idag feirer jeg Soff med en heftig amerikansk stout på 15.9% @srh

3 Likes

Jazzer opp med kanskje den beste fatlagrede stouten Norge noen gang har tilbudt :fire:

3 Likes

Altbier - god type drikkeøl🍻

1 Like

Nydelig trippel

3 Likes

Stavanger er gode på øl for tiden. Lervig har levert på høyt nivå i flere år. Salikatt har nå tatt de igjen. Anbefaler begge bryggerier for dere som leser denne tråden og liker en god IPA

5 Likes

Helt enig, men det er dessverre for min del et lite knepp opp til apebrygg i Trondheim - Monkey Brew. Salikatt er dog veldig veldig bra.

1 Like