Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Rolig 15%-er til kvelds.

3 Likes

Ikke ueffen dennne :+1:

6 Likes

Man tar ei øl på strålende børsdager vel?

3 Likes

Kan vel ta ei øl når det har gått rævva siste tiden på børsen også :smiley:

Vi er jo veldig heldige med utvalg av nydelige geuze fra blandt andre 3F på polet her på berget.
Mon tru om det etter kvart er ein importør som tar inn litt av denne godsakene også👌🏻

4 Likes

Idag feirer jeg Soff med en heftig amerikansk stout på 15.9% @srh

3 Likes

Jazzer opp med kanskje den beste fatlagrede stouten Norge noen gang har tilbudt :fire:

3 Likes

Altbier - god type drikkeøl🍻

1 Like

Nydelig trippel

3 Likes

Stavanger er gode på øl for tiden. Lervig har levert på høyt nivå i flere år. Salikatt har nå tatt de igjen. Anbefaler begge bryggerier for dere som leser denne tråden og liker en god IPA

5 Likes

Helt enig, men det er dessverre for min del et lite knepp opp til apebrygg i Trondheim - Monkey Brew. Salikatt er dog veldig veldig bra.

1 Like

Salikatt har sammarbeidet med monkey i lang tid og solgt flere av ølene dems. Synes dog ingen av dem har vært superb

(post deleted by author)

En ypperlig IPA

3 Likes

Nämen, en Jacobsen som trodde han hade kommit undan i år :grin:. Sitter aldrig fel :blush:

2 Likes

Slagkraftig IPA

3 Likes

Beste øl på polet for tiden: Dead Cat fra Graff i Tromsø.

7 Likes

Min favoritt. Kommer alltid tilbake til denne.

5 Likes

Enig :blush:

1 Like

Balanserte aromaer, litt tynn. For mye alkoholpreg. Dette ved 6-8 grader. Tester videre opp mot 15 grader.

Edit: Ved 14-15 grader. Utvikler seg som normalt. Mer fylde, smak, alkoholen bedre integrert i smaken. Karamell og søt.

2 Likes

Måste ju pusha lite Sverigereklam, mycket bra som händer på den svenska ölscenen nu (det har det i och för sig gjort en stund redan :grinning_face_with_smiling_eyes:). Håll gärna utkik efter den här exempelvis nästa gång ni är på ”systemet”:

7 Likes