Untappd says no, men jeg skal teste anbefalingen
Stigbergets er meget bra, mener denne er å finne på polet i Norge også (eller har vært)
Ikke dum den der! Ga den 4.0 på Untappd
Nå har vi fortjent en Guinness .
Da er det klart for en iskald.
Carlsberg med flaske av trefiber. Blir vel smak av eik ?
Noen som har fått testet årets juleøl?
https://www.dn.no/smak/ol/stor-test-arets-beste-juleol/2-1-1353939
Er det lov med litt egenreklame? Har Facebook-side og Instagrambruker som heter Beerangler og har til nå testet 10-15 av årets juleøl er det vel.
Har foreløpig bare kjøpt 2 flasker. Nøgne ø sin ekstra god jul og julequad 2022.
Smakt begge- kort sagt syns jeg Julequaden var bra, på høyde med fjorårets mens Ekstra God JUl (som jeg elsket ifjor og kjøpte 10-12stk av) ikke var like hvass som da-men fortsatt god.
Sleng ut en link. Det er innnefor.
Skal snart smake på Mack Juleøl ,pleier og være god og får stort sett topp poeng,ulempen er litt vondt i hodet dagen etter.
(post deleted by author)
Har Julequad liggende fra i fjor. Smakte den i 2020, en ekstremt god juleøl etter min oppfatning!
Ellers blir det nok å gjenta mye av fjoråret.
Ellers synes jeg Hans Gruber fra 7 Fjell er fin og Hana Juleøl fra polet. Kinn sin Solsnu er også meget god til julens fiskeretter
Takk for tipset, har ikke prøvd de så kjøpte når jeg var innom polet nå. Men ser jeg har fått med “God Jul” og “Ekstra God Jul 2023”…! Får sjekke etter Julequad også da!
Mack vellagret juleøl (butikk 4,7%) er et meget bra brygg. Som de tradisjonelle Mack’erne gir ikke denne tungt hodebry - så sant du ikke får i deg et høyt antall🎅