Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

God helg!

1 Like

Hva drikker du?

DOUBLE DRY-HOPPED IPA. COLLABORATION WITH VERDANT. ALC. 6.5% VOL.

Jeg er veldig fan av Lervig bryggeri, de lager mye spennende :blush:

2 Likes

Go helg.

4 Likes

image

Neon som har smakt denne?

Forhåpentligvis går prøveboringen veien slik at jeg kan få prøvd denne
https://www.vinmonopolet.no/Land/Norge/Klokk-%26-Co-Chinook-NEIPA/p/11123602

Prøvesmaking i kveld.

6 Likes

Terningkast? Smaksbilde?

Juleøl sterk, 6,3% Litt maltaktig aroma, veldig tiltalende duft.
Lett humlepreget i smak, noe krydder i ettersmaken.

Julebokk, 9,0% overraskende lite aromaer her, ( skuffende i forhold)til tidligere årganger, men noe karamell og en aning julekrydder. Smak, Sjokolade svisker, noe søtlig men uten att det tar over. Kommer til å prøve en til for jeg liker smaken.

3 Likes

For de som prøver å spare noen kcal, da kan jeg anbefale “Arctic IPA lite” ølen. Er generelt ikke så glad i light øl, men denne fungerer.

PS! Ikke tenk IPA (smaksmessig ikke i nærheten) når du drikker den, men heller en pils med litt mer humlesmak.

4 Likes

Mack er jo kjent for å brygge skittent vann, så ikke overrasket over at IPAen dems smaker lite :stuck_out_tongue:

Man blir ikke alkurat alkoholiker av å feire de dagene Talkpool gjør det bra, så man må ta muligheten når man har den. Derfor gikk jeg i et av favoritt hjørnene mine i kveld og hentet en La Trappe Oak Aged #23. En serie øl jeg virkelig kan anbefale! :beer:

9 Likes

Får du tak i dette på polet?

Ja, de fleste er kjøpt på spesialpolene for øl. Men de har tydligvis blitt mer populære med årene, så skal man få tak i, så bør man sikkert kjøpe på samme dag som det slippes ny årgang.

1 Like

3 Likes

Jeg er en enkel ølsjel og syntes denne var god.

Litt mimresang også :smile:

3 Likes

Har handlet inn den selv,og den skal prøvesmakes Fredag den 13.12 med fler.Blandt annet GullMack.

God fredag godt folk!

2 Likes

Nøisom Bonfire Blonde på Rema 1000 er meget god øl!

#Ghettobrewery

8 Likes