Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Testet ett par øl som jeg har hatt stått til lagring noen år. Kan anbefale alle å lagre slike alkoholsterke øl, da det kommer frem helt sykt mye smak og aroma etter noen år.

10 Likes

Häftigt! Hade gärna testat den Brewdog-ölen. Är ju faktiskt en equity-punk så det lockar lite extra :wink:

Take my money! Healed by beer? Czech scientists are working on hops that can combat cancer

3 Likes
1 Like

En av mine nye favoritter :ok_hand: :beers:

5 Likes

Noen som har et bra tips om en god fruktig dobbel ipa?

5 Likes

3 Likes

Kinn har flere gode øltyper.

1 Like

Vestkyst er meget fin :+1:

1 Like

Like greit å komme igang med sesongen😃

3 Likes

Svarer meg selv her:

Fikk tak på noen flasker fra slutten av 2014. Halvåret eldre enn forrige gang.

Er litt usikker på om jeg fortsatt står på min påstand om at den trenger mer tid, da denne er akkurat på kanten før den går nedover.
Er jo selvfølgelig forskjell fra batch til batch, men tipper jeg ikke kommer til å lagre de resterende flaskene noe mye lengre.

6 Likes

Etter noen år med IPA-kjør (og surøl, stout og alt annet rart) er jeg tilbake på vanlig pilsner. Anbefaler Rygr sin :+1:t3::+1:t3:

2 Likes

Det ender alltid opp med to bokser om jeg tar en av disse sortene, det nytter ikke å bare drikke én :drooling_face:

3 Likes

Har en fire flasker fra august 2017 stående selv. Dog, jeg finner St Bernadus et hakk bedre for å være helt ærlig. Og litt enklere å få tak på.

Ja, er kanskje enig i det. Den St. Bernardus fra 2014 som jeg la ut bilde av tidligere var meget fin.

1 Like

St Bernardus har jo brygget Westvleteren for Westvleteren i ganske mange omganger. Westvleteren mistet vel også all gjæren sin på et punkt, men blei reddet av St Bernardus som hadde et lager av gjæren deres. Reint teknisk sett sitter vel St Bernardus på mer kunnskap om Westvleteren enn def Westvleteren gjør selv.

Men for all del; strålende øl begge to :slight_smile:

2 Likes

Flott øl, med en flott kokebok bak :+1:

1 Like

Takk takk. Må jo planlegge påska litt.