Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Tak til Rema en fin lille øl til 20 danske kroner.

5 Likes

Måtte ha nåke litt heftigt i dessa tidene😃

4 Likes

2 Likes

3 Likes

Det der må vel nesten kunne kalles sterkøl :grimacing:
Får litt minner til en gang (long long time ago) jeg var i London og jeg og en til etter en del øl fant ut at vi skulle prøve noe nytt og endte opp med noe cideraktig øl. Var god så vi gikk for en pint til. Etter den følte vi oss rimelig på en snurr og fant ut vi skulle sjekke hvor sterkt det egentlig var. Heldigvis ikke like ille som den der men var litt over 11% :grimacing:

3 Likes

Favorit i repris idag :ok_hand:t2:

6 Likes

Bare å ta en trøstetår når Norge åpner kampen elendig.

Frisk IPA som som jeg tror det blir en del av i sommer

GT med Bergensk Gin “Elsker”, med fruktig innslag. Anbefales!

4 Likes

Denne ryker i kveld. Synes Lervik holder høy kvalitet på mye av ølene sine.

7 Likes

Lervig er virkelig inne på noe!
Rygr er et annet lokalt bryggeri som lager masse god øl!

Synes Lervig har tapt seg mye etter at de solgte seg til Amerikansk oppkjøpsfond. Rygr og salikatt derimot <3

1 Like

Litt off season i kveld men eneste ølet de hadde på polet fra Inderøy Gårdsbryggeri (hjemkommunen min).

2 Likes

Husker vi var i Tyskland på 80 tallet,da drakk vi Holsten beer ,det var tider og godt øl.

https://www.google.com/search?q=holsten+beer&rlz=1CAKDUD_enNO884&sxsrf=ALeKk01-iaUXhaC8NFyXkpTi8y_h90hmTQ:1618600544929&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=OeKF1uRkWXQAJM%2CLjl0nGoeXYBsOM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kT-e-XmEbd3SefwT6WEnvw7YD8N6A&sa=X&ved=2ahUKEwjOxY30vIPwAhUJHewKHdR3DJAQ9QF6BAgiEAE&biw=1129&bih=497#imgrc=OeKF1uRkWXQAJM

2 Likes

Var på Europa senter i Berlin 89-90 og drakk Kilkenny. Det var tider det. Og kjøpte russiske militær effekter på Brandenburger Tor

2 Likes

2 Likes

Er de julestjerne i vinduet ditt enda?

1 Like

Nei, gjorde bare et unntak for å støtte lokalt næringsliv (der jeg kommer fra) :grin:

Ble dessverre ikke kjempeimponert over dette ølet. Men når vi først er inne på julealkohol fra lokalt næringsliv. Extra Modnet Juleaquavit fra Inderøy Brenneri, den anbefales altså :grinning: For de som liker “rund” akevitt.

1 Like

Salikatt har 3 av de 4 best ratede på Untappd. Dette er 2 av de. DDH Citra nytes nå og får absolutt godkjent :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Likes

Veldig glad i DDH Citra selv,

Kan også anbefale Bankshot som enda er mulig å oppdrive.

Ja den er veldig god. Skal teste ut flere av disse ja :blush: