@Krafer Beste ratede innen hva?
Brewdogs versjon dette om eg ser riktig. Kvittet meg med dei siste flaskene for vel ett år siden etter å ha kjørt ein trippel av desse (alle tre sine versjoner).
Alle flaske e var da godt over toppen, men Brewdogs holdt best med Nøgne som den dårligste.
Morsomt brygg forøvrig.
Denne er en colab med Nøgne Ø, Brewdog og Mikkeler. Fantastisk øl som er helt på toppen nå. Glad jeg tok den nå
Ja stemmer, men den versjonen du har er vel den som er brygget hjå Brewdog slik det ser ut til.
Alle bryggeria brygget egne versjoner etterpå.
Nøgne var vel dei første som ønsket å brygge sin versjon, noe som Mikkeller syns var snodig, men i ettertid brygget Mikkeller sin versjon og (hjå Lervig om eg hugse rett?)
Kan godt være mulig, kan ikke så mye om de.
Synes ikke denne var mye over toppen. Muligens litt over tiden.
Ja, den bruker jeg aktivt. Lurte bare hvordan du mente de Salikattene var toppratet? Fine øl, så absolutt @Krafer
Denne er litt «holy grail»:
Når alt er mørkt på børsen for min del, så gjør det seg med pakke fra Nederland.
Så idag konsumeres litt fra den unge og talentfulle blenderen Tommie Sjef.
Dette er Oude, som er hans vri på ei Oude geuze. Nydelig
Meget spennende👌
Kan være litt vanskelig å få tak i men kommer du over ei flaske så er det vel verdt å kjøpe
Han her har vel noen tips om godt øl.
Fantastisk morsom lesing om øl.Må si jeg lo godt av denne historien.
I senmiddelalderen i Norge var øl sett på som Guds gave og beruselsen var guddommelig. Hvis presten forsøkte å holde seg edru, ble det oppfattet som om det hvilte en forbannelse over ham og da kunne han ikke være prest.