Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store øltråden 🍻

Hadde planlagt å kjøpe Lokalbrygg sin juleølkalender i år også, men nå tilbyr de ikke hjemlevering lengre (hvertfall ikke hit). Så da får det bli noe annet. Lokalbrygg sin kan kjøpes på Gulating utsalg. Noen som vet om andre juleølkalendere? Meny bruker å ha noe?

Har handlet, ikke begynt smakingen enda🤭

9 Likes

Ble en lite handletur her også:smiley::beer::christmas_tree:

Solsnu har vært en favoritt i flere år, et knallgodt øl som passer veldig bra til lutefisk, kalkun og klippfisk.

IPAen fra 7 fjell har også vært veldig bra tidligere.

Nissebokken til Ægir fikk skryt i Nettavisens test.

Tyskeren der er jeg spent på, aldri prøvd før.

7 Likes

Noen som har lest årets juleøltester?

Har sett Nettavisen sin, men den dekket bare mindre bryggerier i første omgang

Ekstra God Jul- Nøgne Ø
Pleie verr favoritten kvart år- blir fort det i år og. Mørk og mektig, klissete tung sødme, kaffe og malt og alt som er godt. Blir sikkert enda litt bedre med lagring men bare spritzerfolket som ikke gir 5/5 nå, alt under er useriøst🤭

6 Likes
2 Likes

Ølakademiet ute med test av årets juleøl :slight_smile:

https://ol-akademiet.no/juleoltest-2025-pol-vinnere-norske-juleol/?mc_cid=83d0f0c86e&mc_eid=00c9a0ea03

4 Likes

Fredag og snart 1.advent​:partying_face: en juleøl i glasset, juletreet oppe (svart selvsagt) og et herligt 80-talls album på spinneren- altså- se det coveret​:heart::heart::heart: er det rart vi som hadde våre viktigste formgivende år i denne perioden ble som vi ble?
Favorittlåter fra denne perlen:
Wrecking crew
Overkill II
In union we stand

Mack Julebokk
Maltpreget og søt, 3.6/5

6 Likes

Imens jeg er i gang med en øl pause for at tabe noget vægt, så hygger jeg mig med at samle lidt juleøl sammen og glæde mig til julen, hvor der skal smages på sagerne :beer:

10 Likes

Så blev det jul starter ud med denne lækre julemandens Classic
Go jul til landet.

7 Likes