Men regner med at de er planlagt og budsjettert for?
Absolutt. Kostnadsøkende, men åpenbart innenfor budsjettet. Ikke at det egentlig er verdt å diskutere. Skulle caset lykkes, slik vi alle satser på, vil ikke en emisjon for å finansiere ytterligere satsing være noe å bry seg om overhodet. Sannsynligvis mer bull enn noe annet. Skulle vinklingen bli negativ vil mye måtte ha gått galt.
Ja, jeg regner med at prosjektene fram over vil generere de pengene som trengs og at emier derfor ikke er nødvendig.
Hadde vært interessant å vite hvor mye hvert cluster må produsere for at det skal gi et positivt finansielt bidrag til resterende drift av selskapet.
D ville vært helt rått. Cash positiv fra H2 2022 er sikkert i prinsippet mulig, men vil ikke anbefale noen å gå inn med det som investeringstese😊
Steike til haussing! Her må jeg inn
Blir det en avtale med upfront, som er i en retning @Ramsess har spekulert i, så vil det i seg selv gi driftskapital før nye clustere er utplassert.
Sivertsen drar til Abu Dhabi til helgen. Da får vi vel pilotresultater mandag eller tirsdag.
Og etter det er det få uker til at markedet oppdateres.
Det går slag i slag nå
Tror ikke d blir noe pilotresultater som blir børsmeldt… isllefall d jeg hører fra kontakter… avtale med Mawarid som står sentralt nå og skal forhandles frem… kommer til å bli ekstremt spennende med H2 rapport før jul
Får de kontrakt med Mawarid på en god størrelse med mulighet for giga størrelse, er det bare å selge hus og bil for å flytte inn i telt mens LNC spirer mot vår og sommer. Kan vel kalle en kontrakt poc som baner en motorvei videre ut i universet.
17 børs dager igjen til presentasjonen den 20 desember.
Nervepirrende…
Men, vi har trua på dette, dere…
Hørte på radioen i sted at VM i sjakk, havner i
land som er suspekte.(UEA).
La oss håpe at politikerene våre ikke snubler inn i dumme situasjoner som
vil ødelegge for DC.
Gir meg en god følelse at d kun er omsatt ca 75tusen aksjer fra topp 50 på tirsdag… Hatteland og Nordnet som står for de…. Morgan stanley økte med 2k
Et spm: når vil gårsdagen elleville 10% økning vises ? Neste tirsdag ettersom det må gå to børsdager mellom?
Ja, tirsdagens lister viser torsdagens handel.
Vil nok også vises i form av en korreksjon, regner med en del røde tall gjennom dagen i dag. Jeg tror dog vi stenger på 0.00% eller grønt når den tid kommer. Taket er løftet og folk vet at potensialet er der - legg merke til hvor få aksjer som er tilgjengelige selv på relativt høye priser, det er kun snakk om noen fåtalls tusen. Folk tviholder i troa. Det blir en spennende fredag mine damer og herrer.
Mye negativ utvikling med svekket krone, fall i oljepris samt negativ børs for Asia i natt, men jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen, DSRT har ikke for vane å oppføre seg helt som andre aksjer.
DSRT har til nå blitt beskyttet av en kraftig opptrend, hvor de røde dagene har vært vesentlig mer påvirket av storfisker som har lettet på seg basert på kalkulatoren enn det generelle børsklimaet. Denne effekten kan tenkes å svekkes dess høyere kursen går uten oppbacking av fundamentale nyheter, men det gjenstår å se. Uansett irrelevant dersom man har tro på at pilotene var særs vellykket med ditto avtale litt frem i tid.
Buy the dip!!!
Det er jo tross alt Black Friday. Alt er på tilbud
Dette har hendt to ganger tidligere i Desert… begge gangene har den avsluttet så og si rundt 0%… de som solgte ned til 31 får ikke kjøpt tilbake aksjene for samme pris…: dumskap med andre ord…. Kjøpte litt mer på denne dippen selv…. Vær grådig når andre er full av frykt
En av få trygge havner på Oslo børs
Kjøpte selv idag. Påfyll en gang i måneden. Har ikke mulighet til mer desverre, men håpet på kjøp på 28 tallet. På lang sikt håper jeg naturligvis det ikke er så stor forskjell på 26 og 31