Får de kontrakt med Mawarid på en god størrelse med mulighet for giga størrelse, er det bare å selge hus og bil for å flytte inn i telt mens LNC spirer mot vår og sommer. Kan vel kalle en kontrakt poc som baner en motorvei videre ut i universet.
17 børs dager igjen til presentasjonen den 20 desember.
Nervepirrende…
Men, vi har trua på dette, dere…
Hørte på radioen i sted at VM i sjakk, havner i
land som er suspekte.(UEA).
La oss håpe at politikerene våre ikke snubler inn i dumme situasjoner som
vil ødelegge for DC.
Gir meg en god følelse at d kun er omsatt ca 75tusen aksjer fra topp 50 på tirsdag… Hatteland og Nordnet som står for de…. Morgan stanley økte med 2k
Et spm: når vil gårsdagen elleville 10% økning vises ? Neste tirsdag ettersom det må gå to børsdager mellom?
Ja, tirsdagens lister viser torsdagens handel.
Vil nok også vises i form av en korreksjon, regner med en del røde tall gjennom dagen i dag. Jeg tror dog vi stenger på 0.00% eller grønt når den tid kommer. Taket er løftet og folk vet at potensialet er der - legg merke til hvor få aksjer som er tilgjengelige selv på relativt høye priser, det er kun snakk om noen fåtalls tusen. Folk tviholder i troa. Det blir en spennende fredag mine damer og herrer.
Mye negativ utvikling med svekket krone, fall i oljepris samt negativ børs for Asia i natt, men jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen, DSRT har ikke for vane å oppføre seg helt som andre aksjer.
DSRT har til nå blitt beskyttet av en kraftig opptrend, hvor de røde dagene har vært vesentlig mer påvirket av storfisker som har lettet på seg basert på kalkulatoren enn det generelle børsklimaet. Denne effekten kan tenkes å svekkes dess høyere kursen går uten oppbacking av fundamentale nyheter, men det gjenstår å se. Uansett irrelevant dersom man har tro på at pilotene var særs vellykket med ditto avtale litt frem i tid.
Buy the dip!!!
Det er jo tross alt Black Friday. Alt er på tilbud
Dette har hendt to ganger tidligere i Desert… begge gangene har den avsluttet så og si rundt 0%… de som solgte ned til 31 får ikke kjøpt tilbake aksjene for samme pris…: dumskap med andre ord…. Kjøpte litt mer på denne dippen selv…. Vær grådig når andre er full av frykt
En av få trygge havner på Oslo børs
Kjøpte selv idag. Påfyll en gang i måneden. Har ikke mulighet til mer desverre, men håpet på kjøp på 28 tallet. På lang sikt håper jeg naturligvis det ikke er så stor forskjell på 26 og 31
Den opprinnelige taxituren
I dag er det virkelig retail som har fått lov til å herje. Småposter almass. De institusjonelle avventer roligere farvann.
Ikke overraskende…. Amatører som blir å springe etter igjen i neste uke… d skjer igjen og igjen…
De større legger ut kjøps ordrer på 10-20 tusen aksjer i gangen, så d ser skralt ut nedover… og amatørene biter på… tusen takk for de 10tusen aksjene jeg akkurat fikk på 31… ha ha
I det korte bildet er det helt umulig å vite hvordan kursen utvikler seg. Hvis frykten får ordentlig tak blir nok ikke Desert skånet heller.
At det derimot kan bli en av de store vinnerne på børsen det neste året tror jeg uavhengig av coronavarianter eller ikke.
Amerikanerne er tilbake på mandag… så ta d med ro… De som panikksolgte i dag angrer neste uke… denne covid smekken har vi hatt flere ganger… stuper i 1-2 dager der de smarte kjøper og retail driter seg ut… skal plutselig kjøpes tilbake 200-300 tusen aksjer tidlig i neste uke med full FOMO runde… ja da går d rett opp
Synes vi klarte oss utmerket i dag. Vi steg tross alt over 10% i går og falt bare litt mer enn OBX i dag. Dette er bare støy. Bare vent på Mawarid, da snakker vi
Syntes kursen klarte seg utrolig bra jeg. Høyeste ukeslutt ever.
Ikke så mye panikk som forventet. Hadde regnet med mer salg etter siste tids oppgang. Alltid lettest (psykologisk) å selge papirene som er i pluss, når det brenner på dass.
Så folk sitter kanskje hardt på aksjene tross alt
Vi fikk testa bruddet på 31, og det ser foreløpig ut til å holde fint. Hvis neste uke ikke blir blodrød blir dette bra!