Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Solgt softox også nå? Er jo så mange fine triggere der framover:)

Hva er all time high omsetning?
For her går det unna…

Kan ikke være så mange flere aksjer enn DC med slikt FOMO nå fremover :dart: Opp 13% i nuet på nada News :see_no_evil:

2 Likes

Solgte den store potten i september og hadde en betydelig mindre frem til det ble klart at absolutt alt var i uvisse. Rakk heldigvis å komme ut før den siste kollapsen. Soft-pengene har ynglet fint i DC :desert:

Ah, ok. Trodde du satt igjen med en langsiktig post. Liker både DC og Soft her, så trives beste med å ha begge.

1 Like

Eller de som solgte tungt allerede på litt over kr 20. Fair and square å holde seg til en fastsatt plan, men enkelte tyngre aktører har vært fascinerende defensive.

1 Like

Oppfatter flere tunge bio investorer her på TI som har kommet seg inn her :partying_face: Gledelig! Kanskje @pdx kunne laget en DC insider tråd så skulle jeg blitt medlem igjen :wink:

Dette er mer enn jeg forventet da jeg kjøpte aksjer i juni/juli… Trodde jeg skulle få en bitteliten gevinst, men takket være haussingen fra kompiser så har jeg havna tjukt i det nå. Håper på mer oppgang :desert:

3 Likes

Nei!!
Ikke dele gruppa i to!

Insider schminsider!

2 Likes

Lettere å chatte enn å skrive posters :wink::handshake:

Men det er jo så kjedelig, blir veldig fort kaffeslabberas :sweat_smile:

Håper alle blir her

3 Likes

Vi blir her @pdx :joy::joy:

4 Likes

Kaffe slabberas???
Slik som dette utvikler seg blir det « kjole og hvitt», canapeer og Champagne.:clinking_glasses:

2 Likes

Blir fort lei av kamskjell og Dom Perignon!
#tilbaketilFriele :smiley:

Mitt nye bakgrunnsbilde. For en mann!

10 Likes

Reverend Sivertsen Amen!

1 Like

Beklager, dette var egentlig ikke morsomt.

jævla Toyota avensis….

3 Likes

Slapp av Ramsess. Han har nok til salt i såret, eller hva det heter…