Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

For et brudd!
ATH med hopp fra 33 til 34,42!

2 Likes

Ja, det var litt av ett volum på 34,42 :rofl:

1 Like

Enormt! hahahaha
Vi fikk noe oms på 34 nå. Så da er vi opp nær 7% i dag

1 Like

Interessant listen fra onsdagens omsetning. En eneste aktør stod for 60% av volumet.

5 Likes

Gratulerer alle :chart_with_upwards_trend:
Vi ser konturene av storhet

9 Likes

Jeg som gledet meg til halv skatt og forhåpentligvis shopping under 30kr aksjen.

Oppsiktsvekkende hvor mye The Northern Trust kjøper. Flere utenlandske konstellasjoner kjøper jevnt og betydelig i en mygg på Growth.

Det fremstår rimelig sikkert at Desert og Mawarid kommer til å inngå en hyggelig avtale i løpet av få måneder. Vi vet at begge parter omtaler dette som et partnerskap.
Jeg lurer derfor fælt på om Mawarid går inn på eiersiden med f.eks 10 % eierandel når de signerer første avtale.

4 Likes

Ja det før vi håpe.

Det er eneste kunde så fallhøyden er stor ved en negativ eller middels utfall.

Men signalene fra Twitter kontoen der var veldig positiv. Der virka det som det var bare enhet og enighet. Når man leser mailen fra oks er det helt åpent. Men han må jo self skrive slik i en mail til en aksjonær. Der må han være nøytral.

Spennende blir det ihvertfall.

Der bikket jeg 200 % Selger halvparten på 1000% :partying_face::dart::tada:

6 Likes

Hyggelig utvikling for aktøren som lempet ut alt på 25kr. Inkludert transaksjonen til Arctic på 1 mill aksjer. Har vel gått glipp av 10 mill hittil.

3 Likes

35 kr passert på en mandag uten nyheter. Volum 170k+ før kl 10:30.
Virker som om flere våkner opp for hva som er i vente.
Vi har en fin jul foran oss!
Gratulerer alle DSRT-holders!

4 Likes

Regner med du mener 200%? :clap:

Er selv på 190% nå og ikke i nærheten av å selge :rocket:

1 Like

Det er vel ikke eneste, men er nok den absolutt største…

Fra forrige operational update:
Strong Performance of other Pre-Commercial Pilots

*Taking all Covid-19 precautions, including hazmat suits in-spite of the heat, the team successfully completed LNC treatment for a pilot for a high-end VIP property in Abu Dhabi. The pilot objective was to demonstrate ability to achieve 25% water savings. The results came in with strong performance of above 35% savings. *

*The pilot was conducted on areas less than 1,000 m2 of the more than 200-hectare property. During Q3 the team aims to continue commercial negotiations for the contract to deploy LNC for the remaining property. *

Other pilots such as the In5 Tech Garden of Tecom Group and Dubai Holding are also expected to progress onwards to commercial negotiations and planning during the second half.

2 Likes

Jeg hadde håpet det skulle komme melding ila november med oppdatering på pilot vedrørende resultater på palmene, da det var sagt at disse hadde veldig gode forhold fra før på første melding om pilot.

Er også litt spent på hvordan de ligger an med andre og tredje cluster ift å øke til 180000 liter/t.

Men ser helt klart at det kan forstyrre pågående forhandlinger, så vi får satse på slike oppdateringer 20 desember!

1 Like

OKS meldte på presentasjonen den 25. Nov at de var i rute innen Q4. Tviler på at noe er forandret der.

nope, ikke nevnt der.
Finner heller ikke andre nyhetsoppslag.

1 Like

Amen :joy: 24. er julaften for ungene, julaften for far er den 20. :joy:

8 Likes

Den bilen ble jævlig dyr allrede…… men grattis til alle andre

6 Likes

Du visste godt hva som var i vente! At du på død å liv skulle snu på flisa på dagen å kvitte deg med 21k skjønner jeg ingenting av, men det er et begravet kapittel.

1 Like

“Dessverre” ser det ut som om markedet til DC bare blir større og større.
De syke tallene @SoriaMoria blir bare sykere og sykere.

2 Likes