Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Ja men du hauser ikke hodeløst før salget ditt heller antar jeg. Lur har jo hodeløst hauset og kaldt andre som selger for bare noen uker siden for idioter. Er jo her det skurrer. Hen kan like gjerne lage seg en ny bruker for den brukeren der kommer aldri til å få noe vettug respons igjen. Ripe i lakken og bæsj på leggen @Lur

6 Likes

Som er bakgrunnen for min kjepphest, det blir et håpløst klima her inne om man ikke skal kunne stole på at vi alle har relativt sett ærlige hensikter.

6 Likes

Ja jeg mente alle… Det blir slitsomt om det blir sånn personlige greier frem og tilbake… lese en masse negativ omtale og påstander om ikke har noe med saken å gjøre.

Jeg prøver å være saklig. Men i min iver kan jeg sikkert også virke opphausende. Så må jo folk gjøre egne vurderinger. Denne tråden på forumet er kanskje den mest spennende og engasjerte tråden. Så gøy om det fremdeles er sånn:)

6 Likes

Jaja…. min tid er nok over her inne… jeg beklager dersom je har gjort noe galt… jeg kommer til å beholde de aksjene jeg har videre… et spontant bilkjøp kan skje alle, kombinert med en dårlig dag.:. Følge nok med uansett no og da… sorry

Synes du skal bli. Markedet består av alle typer, også tradere.
Det er lov. Men best å være oppriktig. Nå har du oppdaget at folk faktisk har lest hva du har skrevet og arrestert deg for selvmotsigelser.

Håper vi kan fortsette med DC nå. Gjort er gjort og spist er spist, sa :bear: (Ole Brum)
Jeg er jaffal ferdig med dette og håper du blir :blush:

10 Likes

Er innom en tur nå på kveldingen.
Tror det er viktig å huske på at det er mer her i verden enn aksjer, og i det store og det hele er ikke aksjer spes viktig i det heletatt.

Når det er sagt, så er det å hindre ørkenspredning særdeles viktig.

Dessuten må vi huske at som deltagere i ett slikt forum og i en relativt liten aksje så kan hva vi skriver her influere kursen (i det korte bildet) og da er det viktig å være edruelige i sine uttalelser. Men ikke minst må man være etterrettelige (som er ganske lett å sjekke, da alt skrevet blir stående).

Skjønner at @Lur trengte bil, men for hans del så hadde det kanskje vært lurt å ikke snakke for mye om det. “Lur” t å huske at handlinger sier mer enn ord…

Du har helt sikkert brukt noen 100 timer her inne du også, og da er det dumt at du må gå pga ett “selvmål”. Bli her du, men tenk deg om neste gang du “handler” både her og i aksjemarkedet, du risikerer det blir en dyr “bil”.

9 Likes

God morgen!
Fin start på uka med over 100k aksjer omsatt før kl 09:40 - og opp 3.2% as we speak. Veldig nær ATH nå.

Min conviction er ekstrem, og for første gang er jeg all-in i en aksje.

Veldig nysgjerrig på deres eksponering, så jeg kjører en liten poll:

Hvor stor andel utgjør DSRT i din portefølje?

• Har ikke kjøpt DSRT enda
  • Under 10%
  • 11-30%
  • 31-60%
  • 61-90%
  • 90-100%

0 stemmegivere

Ha en fin uke!

2 Likes

Over 33 i dag er « bankers» kjøp siden er stor og salgs siden « begrenset», pr nå👍

4 Likes

For en spread :stuck_out_tongue:

2 Likes

For et brudd!
ATH med hopp fra 33 til 34,42!

2 Likes

Ja, det var litt av ett volum på 34,42 :rofl:

1 Like

Enormt! hahahaha
Vi fikk noe oms på 34 nå. Så da er vi opp nær 7% i dag

1 Like

Interessant listen fra onsdagens omsetning. En eneste aktør stod for 60% av volumet.

5 Likes

Gratulerer alle :chart_with_upwards_trend:
Vi ser konturene av storhet

9 Likes

Jeg som gledet meg til halv skatt og forhåpentligvis shopping under 30kr aksjen.

Oppsiktsvekkende hvor mye The Northern Trust kjøper. Flere utenlandske konstellasjoner kjøper jevnt og betydelig i en mygg på Growth.

Det fremstår rimelig sikkert at Desert og Mawarid kommer til å inngå en hyggelig avtale i løpet av få måneder. Vi vet at begge parter omtaler dette som et partnerskap.
Jeg lurer derfor fælt på om Mawarid går inn på eiersiden med f.eks 10 % eierandel når de signerer første avtale.

4 Likes

Ja det før vi håpe.

Det er eneste kunde så fallhøyden er stor ved en negativ eller middels utfall.

Men signalene fra Twitter kontoen der var veldig positiv. Der virka det som det var bare enhet og enighet. Når man leser mailen fra oks er det helt åpent. Men han må jo self skrive slik i en mail til en aksjonær. Der må han være nøytral.

Spennende blir det ihvertfall.

Der bikket jeg 200 % Selger halvparten på 1000% :partying_face::dart::tada:

6 Likes

Hyggelig utvikling for aktøren som lempet ut alt på 25kr. Inkludert transaksjonen til Arctic på 1 mill aksjer. Har vel gått glipp av 10 mill hittil.

3 Likes

35 kr passert på en mandag uten nyheter. Volum 170k+ før kl 10:30.
Virker som om flere våkner opp for hva som er i vente.
Vi har en fin jul foran oss!
Gratulerer alle DSRT-holders!

4 Likes