Det er vel ingenting der som han ikke er åpen på både på q&a og som han oppdaterer på fb. Det er bare litt mer detaljer.
OKS (om man antar at alt er autentisk) avslører bare intensjoner, med vage tidsestimater. Ingen garanti om at forhandlingene vil lykkes eller eksakt dato for offentliggjøring eller noe som helst annet. Mao; helt innenfor.
Endlig et fornuftig menneske……!! mulig d kommer fra deg… men jeg er ikke interesser i å dele noe navn her…
Når et nick som er blant de mest positive plutselig hevder å ha solgt, da mister jeg all tillit til vedkommende. Jeg overser ALT som ikke kan dokumenteres fordi :
- Enten skriver vedkommende bare bullshit for å kunne selge til høyest mulig pris
- Eller så eier ikke vedkommende gangsyn. Det fremstår ikke særlig lurt å selge en aksje man er svært positiv til
Jeg vet ikke hva som er verst.
Nå skal man ikke ha tillit til anonyme nick uansett, men over tid ser man jo forskjell på folk.
Gassprisene er tredoblet. Gjødselproduksjon er svært energikrevende. Gjødsel har derfor blitt 50% dyrere.
Resultatet kan bli at bønder gjødsler mindre og derfor får mindre avlinger. Dermed stiger matprisene.
UAE er avhengig av å importere mat, til høyere priser.
LNC reduserer behovet for vann og gjødsel. Verdien av LNC bør derfor stige i takt med gass- og gjødselpriser.
Av respekt til alle oss andre som har bidratt på denne tråden når det gjelder DC så oppfatter jeg det utsagnet som meget respektløst mister ovenfor oss alle. Når du nå tilsynelatende etter eget utsagn har valgt å lette deg etter å ha vært en av forumet’s mest «bulle» «hen» oppfatter jeg det/deg som mer fortrolig å tenke deg om før du ytret ditt neste innlegg.
Helt utroligt…… at d ikke går Ann å påpeke noe man er enig i uten å bli jaget på dør… hårsåre fordi noen andre er annerledes eller gjør handlinger stikk motsatt av sin egen filosof…. Mange flinke her i tide og utvider… men vær da litt menneske
Skal sies, til ditt forsvar, at jeg har ingen problem med at du selger en andel med tanke på eksponeringen som du har antydet at ligger på over 70%. Kommer til å gjøre det samme selv når tiden føles riktig. Ikke grunnet manglende tro, men for å følge en fastsatt plan. Har ca 48% i DC, hvor overvektingen har vært for å tyne mest mulig ut av det forventede forventningsrallyet.
Det som derimot gir brekninger er de siterte sitatene, og det finnes flere. De utgir, som før nevnt, null respekt. Hukommelsen er dårlig, og det er bare å vise seg fra sin absolutt beste side, så ruller nok verden likevel videre. Om det bare blir slutt på bullshit haussing og bajsing.
Det må jo være lov å argumentere mot deg også.
Absolutt ikke meningen å jage på dør. Undrer bare på hvorfor du er svært positiv og selger samtidig.
Hvis man tror kursen er 50 om et par uker, så selger man ikke på 30.
Det rimer ikke.
Jeg måtte selge en aksje jeg har knall tro på fremover på behov for egenkapital.
Sånn sett er det vel greit å ikke være altfor personlig her inne. Det gjelder jo alle. La oss prøve holde oss til fakta.
Ja men du hauser ikke hodeløst før salget ditt heller antar jeg. Lur har jo hodeløst hauset og kaldt andre som selger for bare noen uker siden for idioter. Er jo her det skurrer. Hen kan like gjerne lage seg en ny bruker for den brukeren der kommer aldri til å få noe vettug respons igjen. Ripe i lakken og bæsj på leggen @Lur
Som er bakgrunnen for min kjepphest, det blir et håpløst klima her inne om man ikke skal kunne stole på at vi alle har relativt sett ærlige hensikter.
Ja jeg mente alle… Det blir slitsomt om det blir sånn personlige greier frem og tilbake… lese en masse negativ omtale og påstander om ikke har noe med saken å gjøre.
Jeg prøver å være saklig. Men i min iver kan jeg sikkert også virke opphausende. Så må jo folk gjøre egne vurderinger. Denne tråden på forumet er kanskje den mest spennende og engasjerte tråden. Så gøy om det fremdeles er sånn:)
Jaja…. min tid er nok over her inne… jeg beklager dersom je har gjort noe galt… jeg kommer til å beholde de aksjene jeg har videre… et spontant bilkjøp kan skje alle, kombinert med en dårlig dag.:. Følge nok med uansett no og da… sorry
Synes du skal bli. Markedet består av alle typer, også tradere.
Det er lov. Men best å være oppriktig. Nå har du oppdaget at folk faktisk har lest hva du har skrevet og arrestert deg for selvmotsigelser.
Håper vi kan fortsette med DC nå. Gjort er gjort og spist er spist, sa (Ole Brum)
Jeg er jaffal ferdig med dette og håper du blir
Er innom en tur nå på kveldingen.
Tror det er viktig å huske på at det er mer her i verden enn aksjer, og i det store og det hele er ikke aksjer spes viktig i det heletatt.
Når det er sagt, så er det å hindre ørkenspredning særdeles viktig.
Dessuten må vi huske at som deltagere i ett slikt forum og i en relativt liten aksje så kan hva vi skriver her influere kursen (i det korte bildet) og da er det viktig å være edruelige i sine uttalelser. Men ikke minst må man være etterrettelige (som er ganske lett å sjekke, da alt skrevet blir stående).
Skjønner at @Lur trengte bil, men for hans del så hadde det kanskje vært lurt å ikke snakke for mye om det. “Lur” t å huske at handlinger sier mer enn ord…
Du har helt sikkert brukt noen 100 timer her inne du også, og da er det dumt at du må gå pga ett “selvmål”. Bli her du, men tenk deg om neste gang du “handler” både her og i aksjemarkedet, du risikerer det blir en dyr “bil”.
God morgen!
Fin start på uka med over 100k aksjer omsatt før kl 09:40 - og opp 3.2% as we speak. Veldig nær ATH nå.
Min conviction er ekstrem, og for første gang er jeg all-in i en aksje.
Veldig nysgjerrig på deres eksponering, så jeg kjører en liten poll:
Hvor stor andel utgjør DSRT i din portefølje?
- Har ikke kjøpt DSRT enda
- Under 10%
- 11-30%
- 31-60%
- 61-90%
- 90-100%
0 stemmegivere
Ha en fin uke!
Over 33 i dag er « bankers» kjøp siden er stor og salgs siden « begrenset», pr nå👍
For en spread