Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Tør ikke tenke på hva som skjer om vi lander en kontrakt med litt size… da blir det balubas

3 Likes

Isåfall frykter jeg å få hjerteinfarkt mer enn å få Covid.

1 Like

Robotene (fond) lurer fælt på hvordan de skal få tak i aksjer nå ser d ut som :joy::sweat_smile::+1:t2:

1 Like

Kunne gutten vår fått en bedre start på bursdags året sitt enn dette??

8 Likes

Fy faen for en god dag å være desert aksjonær!

5 Likes

37 folkens

6 Likes

Dette blir for mye for meg :joy: Opp over 200k i dag :partying_face:

7 Likes

Jølstad…:pray:

Fy faen for en jævlig god dag å være desert aksjonær :rocket:

2 Likes

Gleder meg til julemiddagen.

14 Likes

Mange store som skal inn her. Virker som det bare er å plukke aksjer her mens selskapet kun er verdt 1.295.
Det er ihvertfall det jeg må si til meg selv. Var forberedt på å plukke aksjer under 30kr denne uken, men ser ikke lovende ut.

1 Like

Faen folkens, nå er jeg på gråten her. Dette er det villeste. Det kommer sikkert en korreksjon på det her iløpet av uka men jeg nyter tallene mens de er der. Jeg måtte ta en timeout på toalettet, har ikke helse til denne utviklingen :joy:

6 Likes

Foran oss har vi:

• UAE med Saudi og MENA
  • USA
  • The green wall
  • Spania / Middelhavet
  • EU sitt Soil program

Ingen av disse er i nærheten av å være reflektert i kursen enda…

Noen flere points?

2 Likes

Har gin&tonic tårer selv her mister. Er så rørt :joy::partying_face:

2 Likes

Utviklingen er vel ca som forventet, etter at IPO-aksjer har tørket inn.
Men ennå er ingen grønne fond eller arabiske investorer å finne på lista. Så dette vil stramme seg til noe jævlig etterhvert.

6 Likes

Kontrakt og partnerskap med mawarid bør få Sivertsen på CNN. Det vil være en naturlig fortsettelse av forrige innslag de hadde.

5 Likes

Mawarid har litt å henge fingrene i ja… og eksklusive rettigheter for MENA må de vel betale “litt” for!

About Mawarid

Mawarid Holding Investment LLC is a reputable holding company with wide experience in many domains, including but not limited to, agricultural operations and nature conservation in the United Arab Emirates (UAE) and across the Middle East and North Africa (MENA) region.

Mawarid has dedicated subsidiaries which core business are of agricultural nature such as Barari Natural Resources, Mawarid Services and Mawarid Nurseries. Mawarid is one of the leaders in the field of agriculture and landscaping, as well as the conservation of nature and biodiversity in the UAE. Mawarid manage 438 forest and nature reserves in Abu Dhabi covering more than 200,000 hectares of land, with 13 million forest trees and above 400,000 date palms. Mawarid is an integral partner for executing initiatives to preserve natural resources, such as water, whilst promoting the national food-security strategy in the UAE.

It’s worth mentioning that Mawarid employs over 11,000 staff dedicated to related industries and own more than 3,000 vehicles, specialty equipment and machinery for their forestry and agriculture operations, much of which may be directly applicable for LNC deployment.

2 Likes

Med rette nyheter blir det mye villere.
Jeg har selv vært med på at en aksje gikk 50x på tre år, og jeg mener Desert helt klart kan overgå den oppturen.

Men vi må få gode fundamentale nyheter på bordet først.
Blir lettere å spekulere i videre ferd når vi har noe konkret å forholde oss til.

6 Likes

Hei.
Noen som vet om desert har blitt omtalt i AksjeSladder nylig? Eventuelt i hvilken episode,

De kan komme inn når vi er 3-sifret :partying_face:

3 Likes