Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Artig dette.

Hvis det er banker som hovedsakelig sluker aksjer og driver oppgangen her så bør det bli rimelig eksplosivt når det evt kommer meldinger og menigmann skal inn og kjempe om de aksjene som er i free float?

5 Likes

Hear hear!

Og ja, skal ikke klage på avkastningen i BIOEX akkurat :grin:

1 Like

Hadde dette vært Targovax hadde de benyttet anledningen til å kjøre en emi på 1/8 av sluttkursen :sweat_smile: #varmetankertiløysteinsoug

Det er vel litt folk som skal gevinstsikre til bilkjøp nå på slutten av dagen. Utrolig morro. Jeg kom inn børsdagen før Evergrande nyheten. For en reise dette har vært på kort tid egentlig.

1 Like

@Ramsess Ikke jinx nå :wink:

Jeg tror DSRT har tidoblet verdien sin (om ikke mer) i H2 2022. Skalerin av og behov for LNC er kun økende. Oks har allerede sagt at etterspørselen er høy. Og den blir høyere.

2 Likes

Drømmer kan uten tvil bli til virkelighet kjappere enn man nesten klarer å ense, men først av alt må man få gjennombruddet på plass. Aner ikke hvor euforien vil ta oss alle etter det, om det går som alle håper, men det vil garantert toppe det meste.

2 Likes

11 % opp på høyeste volum noen sinne på brudd av ATH. (Bare slått av sagen 1 million aksjer gikk utenom børs)

2 Likes

Har et snev av Funcom allerede :wink: Det sier litt når jeg er for opptatt på denne tråden kontra lille lommelykt. 45 uleste innlegg. Takk for i dag medinvestorer. En lykkes dag. Vi hørs i morgen :tumbler_glass::smoking:

4 Likes

På framsiden av Tryggve-siden:

image

35%!! woow!

DC sier hold my beer…

2 Likes

Grattis folkens, dette var en fantastisk start på uka, null nyheter og rett inn på topp:

image

9 Likes

Noen på Hegnar-forumet som sprer et påstått rykte

1 Like

Noen på Hegnar-forumet som har kjøpt, og skal selge :stuck_out_tongue:

Makes no sense.
Hadde de lest litt hadde de skjønt at hele MENA regionen skal styres fra UAE.
Merkelig i såfall om kontrakter går igjennom i den regionen før UAE.

Kontrakter hadde blitt meldt.

1 Like

Njaaa, det er vel heller en som har vært påtatt ultra-bull over mange måneder, med en rekke haussete tråder med null innhold. Tar det uansett med tidenes største klype salt. Selv om Nord-Afrika er interessant iom at det var der teknologien hadde sin spede fødsel (Egypt).

1 Like

Han ble vel utdype det mer enn som så… kanskje FN har slått til…

DC har hvert fall datagrunnlaget som skal til for å igangsette kommersielle prosjekt i Nord-Afrika uten å måtte gå via pilotprosjekt først. I tillegg til at det er en del av nedslagsfeltet til Mawarid. Når det er sagt; er nok 95% sikkert bullshit.

3 Likes

I følge ryktene,penger på gata og en megler jeg prata med osv kan da ikke forklare dagens oppgang.

Oppgangen kan vel i stor grad forklares med «folkeopplysning» av pastoren i US, samt en mild utgave av Metcalfe’sLaw i Norge.
Ingen/få som kjøper aksjen, og setter seg litt inn i materien, selger aksjen. Men de forteller derimot om selskapet til andre.

5 Likes