«The company has already had great success in the harsh conditions of the UAE and is enroute on making the earth green again .»
Hadde vært en rar uttalelse om ikke en kontrakt var på gang.
«The company has already had great success in the harsh conditions of the UAE and is enroute on making the earth green again .»
Hadde vært en rar uttalelse om ikke en kontrakt var på gang.
Vet, men det er neppe tilstrekkelig for potensielle kunder/partnere når selskapet har null track-record. Som er hvorfor pilotene er så avgjørende.
Det ble også tatt opp på H1:
Q: When it comes to raw material, are there any constraints in getting the raw material needed?
A: Regarding raw materials, we always aim at finding local resources for the clay and mineral compositions we use.
There are certain clays and mineral components that we may need to bring in (import) from other markets, and we aim to find them as close as possible.
In general, the consumption of these materials from, for example, oil and gas may be falling, making more available for us.
But in general, access to the type of clays and minerals used for LNC production is not a constraint, and there are enormous reserves in the world. These are also global trading commodities with multiple sources.
Covid-19, on the other hand, is something we need to keep in mind because of its impact on logistical supply chains and the shipping of goods. We are focused on mitigating delivery disruption in our supply chain. This is also why we announced earlier this year that we established our operational headquarters for the UAE in Abu Dhabi and expanded that facility with an even larger warehouse to increase our buffer to make sure we can cope with the situation.
Var vel noen som syntes jeg var vel ivrig…
Men av og til lykkes det… ett steg unna Elon Musk han der. .
Fordi de har vært i utviklingsfase og så pilot.
De vil ha ting til å fungere godt før de oppskalerer.
Og det er begrenset hvor mange områder et lite selskap rekker over
Tror dere at de, ut fra dataene i piloten, kan klare å beregne hvor lang tid det er til de må etterfylle LNC? Om det holder 2-3 år eller 4-5 år kan jo gi veldig stort utslag ift kostbesparelser
Interessant! Virker som typen som går all in i ting. Et frø er sådd
Er rått å bli presentert via EQT på denne måten dette er ikke småfisk!
Ja det er sånn jeg og tenkte, ett frø er sådd. Det kan spire. Bruker ikke Twitter til noe annet, det og være med på Eurosport golf konkurranser og lese hva viktige folk mener.
Verden er såpass liten nå at en kommentar en link eller en video kan få uant rekkevidde.
Sikkert noen som syntes det er teit.
Men jeg prøver å forsørge familien og helst familien til ungene mine også.
Om mine barnebarn kan nyte godt av noen gode valg deres bestefar gjorde 40 år tidligere er det verdt å være litt annerledes.
Godt jobba, forkynn det gode budskap!
De har sagt tidligere at “påfyllingsintervallet” ofte vil bli bestemt av hvordan jorden blir behandlet etter at LNC er påført. Pløying vil feks. kreve hyppigere vedlikehold. Varierer sikkert også med jordkvalitet og type vekster.
Igjen fra H1.
Q: After successful application in projects, which ability to create after -sales do you see?
Will there be opportunities for continuous treatment of LNC?
A: So, the question is basically will it be possible to generate recurring revenue. Our experience so far is that one treatment of LNC has a duration of three to five years; this will depend on how the soil is managed and various external factors.
Suppose you apply LNC to an agricultural field that is continuously tilled/plowed. In that case, you may be mixing soil that is not treated from the lower levels into the top soil, thereby having to retreat it more frequently.
But yes, we do see a business of re-treatment or so- called top -up treatments after 3-5 years. We are also looking at performance changes over time to develop service and maintenance programs.
Jeg har ikke Twitter så fikk ikke sendt avgårde selv, kreds at du gjorde det Fartin Mange dører åpner for vår tech
Men hvem selger alle aksjene, kun retail?
Helt greit å ta gevinst med så fin oppgang, men godt å se hvem som tar imot:)
tipper på de utendlansken bankene har mye innsikt i DC og vet hva som rører seg…. bullsignal her til månen d der… kraftig rekyl opp i dag