Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Tipset du Stavanger Aftenblad? For de er jo Desert Contol lokale.

På kort sikt, før nyttår, er nok det et spørsmål som må rettes mot det store utland. Foreløpig virker det som de institusjonelle langt fra er ferdig og da vil toget rulle videre. På lengre sikt har vi knapt startet på reisen, imo. Så sant alt går som man kan forvente.

1 Like

Mail er sendt til alle tre :slightly_smiling_face:

2 Likes

Har dere xi chat for denne?

Finner den på DSRT, men aktiviteten er ca like tørt som ørkensand.

1 Like

2 Likes

Takker!
Ser enkelte av dere klarer å plukke opp det meste av omtale - jeg skulle gjerne satt opp varslinger for noen andre selskaper jeg følger: Har dere tips til gode verktøy for varsling av medieomtale o.l.?

Jeg gjør det enkelt; googlesøk “desert control” begrenset til treff fra siste 24 timer

1 Like

Er veldig mye nyhetsbyrå-artikler som sirkulerer.

samme på spansk:

Det er denne som går igjen i ulike varianter verden rundt:

4 Likes

Gull verdt når nysgjerrige investorer, som har fått nyss om DC, skal gjøre sin research :raised_hands:

1 Like

image

Enkel teknisk analyse er bullish både på kort, middels og lang sikt :rocket:
Merk at denne ikke tar høyde for den fantastiske fundamentale setup’en - noe som potensielt kan ta oss mye høyere.

Kilde: DESERT CONTROL AS : Technical Analysis Chart | DSRT | NO0010963275 | MarketScreener

3 Likes

3 Likes

Gjør dere klar for en ny dag med grønt…. i dag blir d nok my ath… go børsdag gjengen

Når så mange banker kjøper aksjer på høy kurs vil de også sette støtte opp… da fjerner man vilatilitet og vil fortsette ferden…

1 Like

Skjermbilde 2021-12-10 kl. 09.03.20

Teknisk trend er utrolig sterk også på Investing.com sin screener:

3 Likes

here we go babe!

Kaller du Avensis’n babe? :sweat_smile::sunglasses:

1 Like

Hva med en webhook for Google News? News API – Replacement for Google News API

1 Like

Noen som vet når de skal komme med oppdatering på prosjekter?

1. desember