Dersom Elin Musk følger med på hva DC bedriver, burde han på lik linje med BG, være med på å bidra til at DC vil lykkes.
Interessant artikkel fra UAE i fra August der DC får god dekning:
As the UAE ploughs ahead with its ambition to become the most food secure nation in the world by 2051…
Fantastisk! Hvor er dette bildet fra?
Med R&D lab på plass bør kanskje DC søke midler her?
Konge! Tatt en tipserunde jeg også til norske medier. Skader ikke om mange av oss tipser diverse medier nå som selveste Bill viser interesse.
Dette bør være interessant selv for mainstream.
Utrolig bra skrevet. Spot on Aaleby.
Denne bør du ikke bare sende til e24!
Hva med finansavisen og dagens næringsliv?
Disclaimer :
Jeg er en hausser. Denne linken må derfor leses med aller største skepsis !!!
Hvordan er det med kursen her? Er man too late for the party?
Tipset du Stavanger Aftenblad? For de er jo Desert Contol lokale.
På kort sikt, før nyttår, er nok det et spørsmål som må rettes mot det store utland. Foreløpig virker det som de institusjonelle langt fra er ferdig og da vil toget rulle videre. På lengre sikt har vi knapt startet på reisen, imo. Så sant alt går som man kan forvente.
Mail er sendt til alle tre
Har dere xi chat for denne?
Finner den på DSRT, men aktiviteten er ca like tørt som ørkensand.
Takker!
Ser enkelte av dere klarer å plukke opp det meste av omtale - jeg skulle gjerne satt opp varslinger for noen andre selskaper jeg følger: Har dere tips til gode verktøy for varsling av medieomtale o.l.?
Jeg gjør det enkelt; googlesøk “desert control” begrenset til treff fra siste 24 timer
Er veldig mye nyhetsbyrå-artikler som sirkulerer.
samme på spansk:
Det er denne som går igjen i ulike varianter verden rundt:
Gull verdt når nysgjerrige investorer, som har fått nyss om DC, skal gjøre sin research