Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Den kommentaren der er herved «foreviget» på forumet å skal taes frem litt senere(over nyåret) når innlegget ditt da ytrer hvordan dine dagens (30% har vokst videre) å hvor entusiastisk du er. Kom igjen å snuppelure. Har du ikke et godt fundamentalt innlegg å komme med enn bare uinteressante som kan belyse aksjonære her på forumet? Jeg dør etter betre viten når det gjelder DC.

3 Likes

Vil noen være greie og endre navnet på denne tråden til Desert Control Group - Sandkasseprat snart?
Det begynner å bli litt vel mye kverulering mellom enkeltpersoner her nå, selv for min smak.

1 Like

Takk er helt enig. Alt for mye usaklige og usmakelige hauseinnlegg her. Få en slutt på det….!

1 Like

Med all respekt å melde, De er jo en av dem som er med på å holde kveruleringen igang.

1 Like

Hvor mange av dine 16 innlegg har omhandlet det fundamentale?

4 Likes

Her kommer det siste «hauseinnlegget» mister. Bill Gates har sikkert kompiser han også. Kjenner sikkert Buff, Musk å Jeff med flere. Når Billie har fått bolaget Desert Control på sine lepper nevner han det sikkert for ladsene. Ta det med i pollen din. Logger av. Nyt dagen videre medinvestorer. Nok en grønn dag :wink:

2 Likes

Feil tag, Mister? Jeg har ikke noe usnakket med Dem.

:smiley:

2 Likes

Værsegod. Gutta krutt. Var ikke myntet på dem @Finnvestor :handshake:

1 Like

Har kranglet i dag, tar på meg deler av skylden.
:crossed_fingers::crossed_fingers:

Bill, EQT, enorme volum og ATH! Dette blir for vilt for en stakkars bygdegutt…

Nå casher jeg ut og kjøper styling-kit til Avensisen.
Det får bare være at dere vinker fra lamboene deres når vi sees på Aker Brygge til våren. Jeg er i hvert fall fornøyd, så lenge jeg har en uoriginal Subaru-spoiler bakpå gliset.

Lambo funker ikke i sand. Sivertsen har bestilt en slik for å rekke alle kunde-møtene :

Skjermbilde 2021-12-09 kl. 14.34.38

3 Likes

kan du senke link…? Trenger dette til nye bilen

4 Likes

Folk må få lov å være litt Bull når Bill Gates er imponert over DC!

“Our foundation has spent $53.8 billion since 2000, and we think that’s helped our partners make a difference.”

De kan jo betale mellomlegg ($1.8/m2) for ALLE de afrikanske bøndene ! :wink:

Edit: Så lenge Bill Gates ikke drar på hytta, gumler litt på brillene sine og finner opp noe som kan selges for $0.05/m2…

4 Likes

Hva Bill sa tidligere i år:

Bill Gates believes that future generations will need to be open-minded when it comes to accepting new technologies aimed at combating climate change.

5 Likes

Ramses og Aaleby og Finvestor dere har fine innlegg. Kjør på som dere pleier.
Prøver vi å lage et A og B lag her?
Greit at vi har forskjellige måter å heie på…
Og så kommer det noen nye på tråden, som prøver seg på voksenopplæring.
Vi vil det beste for DC hele hurven, vil jeg tro
:wave:

3 Likes

Hva er minimum news fra Mawarid prosjektet nå for å holde dagens kurs? Eller sagt på en annen hvilke forventninger er priset inne bare for å holde dagens kurs på rundt 37?

Avtalen må, imo, åpne for videre forventninger til fremtiden, både på kort og lengre sikt, heller enn å legge en demper for at kursen minst skal kunne holde seg oppe og helst dure på videre. Et svevende svar, men like fullt. Rett og slett bygge videre på storyen.

1 Like

Den fisen kom fra rette ræva som vi sier i dalstrøka innafor

Ikke rart at LNC fanget oppmerksomheten til Gates. The Gates Foundation er allerede involvert i kampen for å beskytte jordbruket mot klimaforandringene

4 Likes