Den kommentaren der er herved «foreviget» på forumet å skal taes frem litt senere(over nyåret) når innlegget ditt da ytrer hvordan dine dagens (30% har vokst videre) å hvor entusiastisk du er. Kom igjen å snuppelure. Har du ikke et godt fundamentalt innlegg å komme med enn bare uinteressante som kan belyse aksjonære her på forumet? Jeg dør etter betre viten når det gjelder DC.
Vil noen være greie og endre navnet på denne tråden til Desert Control Group - Sandkasseprat snart?
Det begynner å bli litt vel mye kverulering mellom enkeltpersoner her nå, selv for min smak.
Takk er helt enig. Alt for mye usaklige og usmakelige hauseinnlegg her. Få en slutt på det….!
Med all respekt å melde, De er jo en av dem som er med på å holde kveruleringen igang.
Hvor mange av dine 16 innlegg har omhandlet det fundamentale?
Her kommer det siste «hauseinnlegget» mister. Bill Gates har sikkert kompiser han også. Kjenner sikkert Buff, Musk å Jeff med flere. Når Billie har fått bolaget Desert Control på sine lepper nevner han det sikkert for ladsene. Ta det med i pollen din. Logger av. Nyt dagen videre medinvestorer. Nok en grønn dag
Feil tag, Mister? Jeg har ikke noe usnakket med Dem.
Har kranglet i dag, tar på meg deler av skylden.
Bill, EQT, enorme volum og ATH! Dette blir for vilt for en stakkars bygdegutt…
Nå casher jeg ut og kjøper styling-kit til Avensisen.
Det får bare være at dere vinker fra lamboene deres når vi sees på Aker Brygge til våren. Jeg er i hvert fall fornøyd, så lenge jeg har en uoriginal Subaru-spoiler bakpå gliset.
Lambo funker ikke i sand. Sivertsen har bestilt en slik for å rekke alle kunde-møtene :
kan du senke link…? Trenger dette til nye bilen
Folk må få lov å være litt Bull når Bill Gates er imponert over DC!
“Our foundation has spent $53.8 billion since 2000, and we think that’s helped our partners make a difference.”
De kan jo betale mellomlegg ($1.8/m2) for ALLE de afrikanske bøndene !
Edit: Så lenge Bill Gates ikke drar på hytta, gumler litt på brillene sine og finner opp noe som kan selges for $0.05/m2…
Hva Bill sa tidligere i år:
Bill Gates believes that future generations will need to be open-minded when it comes to accepting new technologies aimed at combating climate change.
Ramses og Aaleby og Finvestor dere har fine innlegg. Kjør på som dere pleier.
Prøver vi å lage et A og B lag her?
Greit at vi har forskjellige måter å heie på…
Og så kommer det noen nye på tråden, som prøver seg på voksenopplæring.
Vi vil det beste for DC hele hurven, vil jeg tro
Hva er minimum news fra Mawarid prosjektet nå for å holde dagens kurs? Eller sagt på en annen hvilke forventninger er priset inne bare for å holde dagens kurs på rundt 37?
Avtalen må, imo, åpne for videre forventninger til fremtiden, både på kort og lengre sikt, heller enn å legge en demper for at kursen minst skal kunne holde seg oppe og helst dure på videre. Et svevende svar, men like fullt. Rett og slett bygge videre på storyen.
Den fisen kom fra rette ræva som vi sier i dalstrøka innafor